logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Krem za krem” od Samarité

  PR 01.06.2022, przeczytano 558 razy
ilustracjastrzałka

Kosmetyczna marka Samarité, która na rynku jest zaledwie trzy lata startuje z wyjątkową akcją konsumencką. W ramach akcji „KREM ZA KREM” Samarité wymieni obecny krem do twarzy na  bestsellerowy Divine Cream – o wartości 149,99 PLN. Akcja wystartowała 1.06.2022 i potrwa dwa tygodnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_krem-za-krem_-od-samarit%C3%A9,396104,artykul.html

Samarité to kosmetyki, które na zawsze odmieniają podejście do pielęgnacji. Za wyjątkowymi recepturami produktów stoją wybitni eksperci z dziedziny technologii, kosmetologii oraz medycyny. Oferta marki obejmuje 5 produktów, które spełniają wymogi współczesnych kobiet i mężczyzn. Jednym z najchętniej wybieranych przez konsumentów kosmetyków jest Divine Cream – najskuteczniejszy preparat nawilżająco-odmładzający i prawdziwe remedium działające w skórze 48 h. A teraz ten krem o wartości 149,99 PLN może otrzymać każdy.

Zasady akcji „KREM ZA KREM”

W ramach akcji „KREM ZA KREM” Samarité wymieni Twój obecny krem do twarzy, na kultowy Divine Cream. Aby otrzymać kosmetyk w prezencie wystarczy w dniach 1.06. – 16.06.2022 wypełnić krótki formularz  i odesłać swój obecny krem do twarzy, w cenie regularnej powyżej 80 zł, na adres wskazany w regulaminie. Krem może być pełny, częściowo zużyty lub zużyty do końca. Samarité w ciągu 7 dni odeśle kultowy Divine Cream zupełnie za darmo. W tej nieprawdopodobnej akcji można wziąć udział tylko we wskazanym terminie i tylko raz.

Partnerem akcji „KREM ZA KREM” jest ELLE, a wszystkie informacje dostępne są na dedykowanej stronie. Promocja obejmuje kampanię w social mediach, na przystankach autobusowych w największych miastach G7, współpracę z influencerami, kampanię digitalową na popularnych serwisach oraz działania PR. Za koncept i kreacje odpowiada dział marketingu marki Samarité, za zakup mediów i działania public relations Quality PR, zakup kampanii online agencja PromoTraffic.

Źródło: Quality PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764