logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kto za to płaci?” – Grupa RMF z podcastem o polityce finansowej

  PR 02.05.2025, przeczytano 232 razy
ilustracja

Do oferty podcastowej Grupy RMF dołącza właśnie nowość: podcast „Kto za to płaci?”, który poprowadzą doświadczeni dziennikarze ekonomiczni Michał Gardyas i Michał Zieliński. Premiera nowych odcinków w każdą środę o godzinie 17:00 na YouTube RMF24, na RMF ON oraz innych platformach streamingowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kto-za-to-placi_-%E2%80%93-grupa-rmf-z-podcastem-o-polityce-finansowej,408627,artykul.html

W podcaście eksperci przyjrzą się, jak Polacy wydają swoje pieniądze i jak zarządzają nimi politycy. Michał Zieliński i Michał Gardyas, obaj z ogromnym doświadczeniem w dziedzinie gospodarki i ekonomii, będą sprawdzać, jak zmiany w prawie wpłyną na finanse obywateli – kto zyska, a kto może zostać poszkodowany.

Politycy na co dzień wydają nasze ciężko zarobione pieniądze, dlatego będziemy sprawdzać, czy rozsądnie nimi gospodarują. Ale chcemy też dotykać kwestii związanej z pieniędzmi szerzej - prześwietlać finanse wielkich firm, pracodawców czy innych państw – komentuje Maria Lester, szefowa podcastów Grupy RMF.

Nowy podcast Grupy pozwoli słuchaczom na lepsze zrozumienie tego, jak politycy zarządzają publicznymi środkami, a także jak decyzje gospodarcze wpływają na ich codzienne życie.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764