logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Które Lay’s dziś wybierasz?” w konkursie Lay’s

  PR 03.10.2018, przeczytano 1797 razy
ilustracjastrzałka

1 października rozpoczął się konkurs Lay’s realizowany pod hasłem „Które nagrody dziś wybierasz?”. Codziennie do wygrania iPhone 8 oraz sześć innych nagród. Konkurs wspiera kampania reklamowa „Które Lay’s dziś wybierasz?”, która swoim zasięgiem obejmuje TV, POS, 360° digital, w tym social media oraz współpracę z influencerami. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje VMLY&R Poland, BBDO Warszawa, OMD Media Direction, MAKATA i Agencja Reklamowa Avanti.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ktore-lay%E2%80%99s-dzis-wybierasz_-w-konkursie-lay%E2%80%99s,379603,artykul.html

Aby wziąć udział w konkursie, należy zarejestrować na stronie internetowej Lays.pl, znajdujący się wewnątrz paczki, kod promocyjny. Kolejnym krokiem jest wykonanie zadania, które polega na stworzeniu pomysłowej grafiki za pomocą specjalnego kreatora, dostępnego na stronie konkursowej oraz udzieleniu pomysłowej i kreatywnej odpowiedzi na pytanie dedykowane danemu etapowi konkursu.

Każdego dnia uczestnicy zabawy grają o jedną z sześciu różnych nagród. Codziennie jeden ze zwycięzców mini konkursu wygrywa dodatkowo nagrodę specjalną - iPhone 8. Konkurs podzielony jest na 5 etapów – w każdym z nich na zwycięzców zabawy czekają inne nagrody. Ich łączna pula to aż 490 nagród o łącznej wartości blisko pół miliona złotych. Konkurs trwa do 9 grudnia 2018 roku.

Do współpracy przy kampanii zaproszono influencerów, m.in.: Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacza, Trenuj z Krzychem oraz Waksy. Influencerzy będą wspierać poszczególne etapy konkursu.

Za strategię digital, koncept kreatywny, landing page, kampanię we wszystkich social media Lay's i współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R Poland, która wraz z agencją MAKATA zrealizowała sesję zdjęciową do kampanii. Autorem zdjęć do sesji jest Damian Jaroszek. Spoty TV, przygotowane przez agencję BBDO Warszawa, emitowane będą w TV i kanałach digital, takich jak YouTube, Ipla i Player. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD Media Direction. Organizatorem konkursu jest Agencja Reklamowa Avanti.

Źródło: VML Poland

www.poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764