logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Kupuj z głową" - nowa kampania serwisu Otomoto

  PR 23.02.2018, przeczytano 723 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_kupuj-z-glowa_---nowa-kampania-serwisu-otomoto,35563,artykul.html

Jak pokazują badania, które serwis prowadzi od 2015 roku, wciąż niewielki odsetek Polaków dokładnie sprawdza historię i stan pojazdu. Tylko co trzeci kupujący przegląda książkę serwisową pojazdu a 28 proc. sprawdza numer VIN. 8 proc. deklaruje, że sprawdza samochód w autoryzowanym serwisie, a zaledwie 7 proc. ustala przy pomocy policji czy pojazd nie jest kradziony.

Piotr Grzemski, Brand Manager Otomoto: - Z zakupem auta zawsze wiąże się sporo emocji i to był punkt wyjścia do naszej kampanii. Pokazaliśmy scenę, w której odnajdzie się wiele osób, które polowały na super okazję. Ale idziemy dalej, pokazujemy też co zrobić, by spokojnie i bezpiecznie wybrać najlepszy samochód.

Serwis Otomoto pod adresem kupujzglowa.pl udostępnia porady na temat bezpiecznego zakupu auta używanego. Powstała praktyczna baza wiedzy, dzięki której użytkownicy zostaną przeprowadzeni przez ten proces krok po kroku - od wyboru ogłoszenia, poprzez sprawdzenie stanu technicznego i prawnego aż po rejestrację auta.

Za kreację spotu odpowiada agencja Cut The Mustard. Do końca marca w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych będzie można zobaczyć go w wersji 30 i 15 sekundowej. Video pojawi się również w serwisach VOD, YouTube i Facebook.

Źródło: Grupa OLX

www.otomoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764