logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” – rusza nowa kampania Teletoon+

  PR 20.11.2017, przeczytano 1446 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 20 listopada pod hasłem „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” wystartowała nowa kampania reklamowa teleTOON+. Akcja promocyjna, wsparta dedykowaną stroną internetową, skupia się na tytułach : „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lap-kody%2C-ozdabiaj-zdjecia-i-dziel-sie-z-innymi%21_-%E2%80%93-rusza-nowa-kampania-teletoon%2B,34537,artykul.html

Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku” emitowanych na antenie teleTOON+.

Za pomocą witryny każde dziecko będzie miało możliwość ozdobienia własnego zdjęcia różnymi, coraz to innymi elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku. Co tydzień teleTOON+ udostępniać będzie kolejne atrybuty. Aby móc z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalny kod. Będą one emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu  każdego odcinka seriali „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”. Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada.

Spoty „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” emitowane będą na antenie teleTOON+ oraz w sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube).

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.

Promocja potrwa do 20 grudnia br., natomiast strona internetowa powstała przy okazji kampanii będzie kontynuowana poprzez dodawanie nowych światów i bajek.

Źródło: Havas PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764