logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lato w mieście” – dodatek kulturalny do Newsweeka

  PR 11.07.2023, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsze wydanie „Strefy Kultury”, specjalnego dodatku do Newsweeka, nosi tytuł „Lato w mieście” i jest przewodnikiem po wydarzeniach kulturalnych, miejscach i festiwalach. Od września dodatek „Strefa Kultury” będzie się pojawiał w Newsweeku raz w miesiącu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lato-w-miescie_-%E2%80%93-dodatek-kulturalny-do-newsweeka,400746,artykul.html

Pierwsze wydanie wakacyjnej Strefy Kultury „Lato w mieście” zadebiutuje jako dodatek tematyczny do tygodnika Newsweek już 10 lipca i będzie liczyć 24 strony. Przewodnikami po wydarzeniach kulturalnych opisywanych w magazynie będą pisarze, aktorzy, artyści, a wśród nich m.in.: Borys Szyc, Katarzyna Kubisiowska, Grzegorz Piątek oraz Aleksandra Boćkowska (Gdynia), Joanna Kuciel - Frydryszak (Wrocław), Jacek Paśnik (Łódź), Anna Kańtoch i Anouk Herman (Katowice).

Czytelnicy spragnieni szlaków kultury znajdą w „Strefie” mapę prywatnych galerii sztuki wartych odwiedzenia podczas wakacji, przewodnikami po miastach będą m.in. Borys Szyc, Katarzyna Kubisiowska, Grzegorz Piątek. Wywiadu udzielił nam Wiesław Myśliwski, dwukrotny laureat Nike, pisarz, który mistrzowsko sportretował zmierzch literatury chłopskiej. Czytanie dramatu jego autorstwa w gwiazdorskiej obsadzie odbędzie się na festiwalu literackim w Szczebrzeszynie – mówi Katarzyna Janowska, redaktorka merytoryczna dodatku.

Od września dodatek kulturalny do Newsweeka będzie się ukazywał raz w miesiącu. Redaktorką merytoryczną „Strefy Kultury” w Newsweeku jest Katarzyna Janowska, redaktorką prowadzącą Anna Zarębska - Tutak. Za projekt graficzny dodatku odpowiedzialna jest Magdalena Mamajek - Mich.

Tematy poświęcone kulturze, wraz z nowym dodatkiem do Newsweeka, są ważnym obszarem rozwijanym we wszystkich tytułach i serwisach należących do Ringier Axel Springer Polska. Treści kulturalne z Onetu oraz serwisów Forbes, Forbes Women, Business Insider, Newsweek docierają łącznie do 18,5 mln użytkowników miesięcznie (dane: Mediapanel, marzec 2023 r.).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Lepiej byłoby, gdyby Newsweek pozostał tygodnikiem opinii.
Dalsze rozwadnianie marki nie przysporzy jej splendoru.

avatar użytkownika
,

Być może jest to reakcja na postępującą atrofię kolumn poświęconych tej tematyce w prasie codziennej. Jeśli nie tam, to gdzie?  

,

Inaczej. Czy kupisz Newsweeka raz w miesiącu, żeby dostać to, co portale branżowe publikują i aktualizują codziennie.  

avatar użytkownika
,

Zależy co tam jest na tych kolumnach w Newsweeku. Były czasy, gdy w prasie codziennej działy poświęcone kulturze zawierały recenzje - nie tylko książek, ale i płyt, filmów itp. To można spokojnie poczytać raz na miesiąc, zwłaszcza jeśli nikt inny poza dedykowanymi niszowymi wydawnictwami nie zniża się dziś do tej tematyki.  

,

Wpisz dowolny tytuł książki, filmu czy serialu. Recenzji jest na kopy. Nawet nie trzeba się wysilać, by znaleźć. Dziś premiera, jutro setki recenzji.

Będziesz czekał aż ją napisze i opublikuje w comiesięcznym dodatku Newsweek?
  

avatar użytkownika
,

Wpisz sobie dowolną nazwę choroby, a w necie znajdziesz tony porad jak ją skutecznie leczyć. Będziesz czekał aż Ci to powie lekarz? W dodatku za 280 zł/wizyta?  

,

Genialne porównanie.
Takie na poziomie intelektualnym 80% społeczeństwa.
  

avatar użytkownika
,

To dobrze czy źle?  

,

To znaczy, że będziesz doskonałym odbiorcą tego dodatku.
Tylko uważaj na spoilery, czytając coś miesiąc po innych ludziach możesz na nie trafiać.
  

avatar użytkownika
,

Jak się jest w tej gorszej grupie 80% społeczeństwa, to trzeba się liczyć z pewnymi niedogodnościami.  

,

No ale jak już będziesz wiedział kto zabił, to przyjemność płacenia za bilet jakaś taka niewielka.  

avatar użytkownika
,

Do kin chodzi w Polsce dwadzieścia kilka procent ludzi. To pewnie ci, co nie czytają dodatku kulturalnego do Newsweeka.  

,

Czyli Ty nie chodzisz....
Telewizora pewnie też nie masz.

Piracisz na smartfonie.
  

avatar użytkownika
,

Telewizor przydałby się do weryfikowania faktów medialnych. Telewizor i piwo.  

,

To trzy co najmniej, żeby równocześnie sprawdzać różne nośniki.  

avatar użytkownika
,

Trzy telewizory i trzy piwa. I po co komu jakieś kulturalne dodatki do Newsweeka...  

,

I jeszcze ktoś kto złośliwie wrzuca fejki albo nadmuchane kłamstwami notki pr.
  

avatar użytkownika
,

A to złośnik jeden! Zamknąć te wszystkie media, telewizory skonfiskować, zostawić piwo - i będzie spokój.  

,

Jak wygra Twoja partia to możemy tego doczekać.

I będzie jak na signs. chcesz coś napisać, podpisz się.
  

avatar użytkownika
,

Ktoś każe Ci się tutaj podpisywać? Kto?  

,

Nie wiadomo, bo się nie wylegitymował wiarygodnie.  

avatar użytkownika
,

To chyba ten sam złośnik co fejkami rzuca.  

,

To zrozumiałe, nie macie reklam, a musicie z czegoś utrzymać serwis.
  

Najnowsze w tym dziale

„5. rewolucja” wkracza do Radia Nowy Świat
amian Kwiek, były dziennikarz Trójki, rozpoczyna współpracę z Radiem Nowy Świat. Będzie autorem nowego podcastu „5. rewolucja”, którego punkt wyjścia to idea nawiązująca do rewolucji przemysłowych.
Atrakcyjne produkcje z katalogu BBC Studios stały się teraz dostępne na żądanie dla Abonentów usług telewizyjnych UPC.
Seriale TVN Warner Bros. Discovery debiutują za granicą
Po sukcesie na rynku lokalnym seriale fabularne pod marką Player Original ruszają w dalszą podróż! Wybrane tytuły z bogatej biblioteki fabularnej TVN Warner Bros. Discovery wkrótce zadebiutują na platformie MAX w USA i 29 krajach Europy. Pierwszy – miniserial „Kontrola” Nataszy Parzymies – będzie dostępny dla widzów za granicą już od 8...
Czterokrotny laureat Pulitzera publikuje na Goniec.pl
Wraz z początkiem grudnia funckję redaktora naczelnego Gońca objał Janusz Schwertner. Do zespołu dołączyli również dziennikarze Mateusz Baczyński oraz Jakub Wątor. Pod nowym kierownictwem redakcja wystartowała ze specjalną akcją #ŁącząNasMedia, w ramach której współpracować będzie z najsłynniejszymi i najlepszymi dziennikarzami z całego świata. W...
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” ze świąteczną akcją dla subskrybentów
„Wyborcza” i „Wysokie Obcasy” zaprosiły do świątecznej współpracy znakomite autorki i autora, którzy napiszą wyjątkowe opowieści specjalnie dla subskrybentów Wyborcza.pl. W głosowaniu, które potrwa do 13 grudnia br., czytelnicy i czytelniczki będą mogli sami zdecydować o tematach podejmowanych w świątecznych historiach. Akcji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764