logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit

  PR 24.04.2019, przeczytano 840 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości produktów, stylów, a także funkcjonalnych i wygodnych rozwiązań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lazienki-polecane-przez-zycie_-%E2%80%93-wiosenna-odslona-kampanii-marki-cersanit,382208,artykul.html

Spot reklamowy „Łazienki polecane przez życie” opiera się na statystykach obrazujących, ile czasu spędzamy w łazience. Pokazują one, że spędzamy w niej aż trzy lata naszego życia – z czego 6 miesięcy pod prysznicem, 3 miesiące w toalecie, a ponad 4 miesiące na goleniu. Dlatego Cersanit w kampanii podkreśla, jak niezwykle ważne jest, by jej wnętrze było idealnie dopasowane do indywidualnych potrzeb. Łazienka to pomieszczenie raczej niedoceniane, jednak jak pokazują badania pełni ważną rolę w naszym życiu. Warto więc poświęcić jej trochę uwagi – nawet pozornie trudną i niewielką przestrzeń można zmienić w prawdziwą oazę, by było nam „w niej miło i wygodnie”.

Bazując na swoim doświadczeniu i wiedzy, Cersanit proponuje konsumentom kompletne rozwiązania, dzięki którym każdy będzie mógł stworzyć piękną i wygodną łazienkę w swoim stylu od A do Z.

W ramach promocji zaplanowano kampanią digitalową, opartą na kanałach online w tym social media. Za przygotowanie kreacji spotu odpowiada Brasil Warsaw, a kampanią digital i zakupem mediów zajęła się agencja Cube Group oraz Cersanit.

Kampania wizerunkowa potrwa od 16 kwietnia do 15 czerwca.

Źródło: Cersanit

www.cersanit.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764