logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lechendarne” orzeźwienie chmielami cytrusowymi – najnowszy spot piwa Lech

  PR 08.04.2021, przeczytano 1108 razy
ilustracja

Od 4 kwietnia w blokach reklamowych większości stacji telewizyjnych na nowo wybrzmiewa charakterystyczne „Le Le Le”, przypisane do spotów piwa Lech. Tym razem bard Lecha zaprasza do spróbowania nowych wersji lagerów: alkoholowego Lech Chmiele Cytrusowe i bezalkoholowego Lech Free 0,0% Chmiele Cytrusowe. Video produktowe, jak i cała szeroko zakrojona kampania promocyjna, mają na celu podkreślenie rześkości i świeżości nowych wariantów piw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lechendarne_-orzezwienie-chmielami-cytrusowymi-%E2%80%93-najnowszy-spot-piwa-lech,390960,artykul.html

Tego lata Lech proponuje Polakom lagery, idealne dla osób szukających nowości w tym segmencie. Inspiracją do stworzenia obu wariantów były chmiele Citra i Cascade. Receptury zostały opracowane przez poznańskich browarników. W rezultacie powstały piwa idealne na upalne dni – lekkie, orzeźwiające, z dobrze zbalansowaną goryczką.

Lech Premium i Lech Free po raz pierwszy występują we wspólnej kampanii, obejmującej różne punkty styku – od TV, przez social media, aż po współpracę z influencerami. To nowość dla obu wariantów, ponieważ do tej pory Lech Premium i Lech Free 0,0% były komunikowane osobno. Reklama, w której zaprezentowano produkty przenosi nas w imprezowy klimat, a jej dopełnieniem jest obecność charakterystycznego dla marki barda. Oprócz spotu telewizyjnego, promocja obejmie także szereg działań digitalowych i outdoorowych.

– Połączyliśmy dwie marki, aby jeszcze mocniej podkreślić, że wyjątkowym smakiem chmieli cytrusowych mogą cieszyć się wszyscy – niezależnie od tego, którą wersję piwa wybiorą. Mimo innowacji w komunikacji, całość działań i główne przesłanie nadal osadzone jest na platformie „Lechendarności” – mówi Paweł Marciocha, Brand Manager – Lech Premium.

Za komunikację ATL odpowiada agencja Bardzo, zakupem i media planem zajął się dom mediowy Zenith, a koncepcją i projektem opakowań PRISM Studio. Działania digitalowe koordynuje agencja Cut the Mustard, a za współpracę z influncerami i komunikację PR odpowiada Tailor Made PR.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764