logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Leczyć raka po ludzku” - nowa akcja społeczna „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”

  PR 04.10.2022, przeczytano 189 razy

W sobotę, 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce. Do końca br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika ukazywać się będą publikacje na ten temat, w tym rozmowy z ekspertami. Celem projektu jest edukowanie oraz inspirowanie do działania jak największej liczby Polek i ich bliskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_leczyc-raka-po-ludzku_---nowa-akcja-spoleczna-_wysokich-obcasow_-i-_wyborczej_,397460,artykul.html

Każdego dnia ponad pięćdziesiąt Polek dowiaduje się, że ma raka piersi. To najczęściej występujący nowotwór złośliwy u kobiet - zaraz za nim plasują się rak płuc i rak jajnika. Mimo prowadzonych od lat, a nawet dekad licznych akcji edukacyjnych w czasie pandemii w Polsce liczba zachorowań spowodowanych rakiem piersi wzrosła do rekordowych poziomów.   

Poprzez nową akcję „Leczyć raka po ludzku” redakcje „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” chcą więc edukować oraz inspirować do działania jak największą liczbę Polek i ich bliskich tak, aby kobiety w porę otrzymywały diagnozę i jak najlepsze leczenie.

Wiedza pomaga opanować stres i zmniejsza poczucie zagubienia, jednak chora nie zawsze wie, o co pytać i gdzie szukać rzetelnych odpowiedzi – i tu akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów’ będzie przychodzić z pomocą. Cykl publikacji dostępny na łamach dziennika przeprowadzi czytelniczki przez profilaktykę oraz wszystkie etapy choroby – od diagnozy, przez terapię, aż do rehabilitacji. Projekt pokaże zarówno dobre praktyki, jak i zaniedbania obecne w polskiej służbie zdrowia. W artykułach wypowiedzą się uznani specjaliści, dostarczając sprawdzonych i wiarygodnych informacji, którymi można m.in. posłużyć się w rozmowach z lekarzami.   

Październik przyniesie serię publikacji poświęconych rakowi piersi - najczęściej występującemu nowotworowi u kobiet. W listopadzie redakcje przybliżą czytelniczkom i czytelnikom problemy związane z diagnozowaniem i leczeniem raka płuc, a w grudniu opowiedzą o raku jajnika.

Dodatkowo, dziennikarki „Wysokich Obcasów” poruszą takie tematy, jak: rola genów i nawyków w powstawaniu nowotworów; najlepsza dieta podczas leczenia; rak a płodność. Nie zabraknie również rozmów z kobietami, które same doświadczyły choroby - m.in. z Jane Fondą, Anną Puślecką i Krystyną Wechmann - prezeską fundacji Amazonki.

Akcja potrwa do końca grudnia 2022 r. Publikacje z cyklu „Leczyć raka po ludzku” ukażą się w „Wysokich Obcasach”, „Gazecie Wyborczej" oraz w serwisach Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl. Projekt obejmie nie tylko cykl artykułów, ale też angażujące podcasty.

Partnerami akcji „Leczyć raka po ludzku” są Intimissimi i YES.

„Wyborcza” od lat prowadzi akcje wspierające nie tylko osoby chore, ich bliskich oraz personel medyczny, ale również po prostu kobiety i dziewczynki na wszystkich etapach ich życia, promując postawę „osiędbania”. Przykładami takich projektów są: „Pod dobrą opieką. Pielęgniarki i położne. Godność i szacunek “, „Rodzić po ludzku. Pozwólcie nam się przywitać”, „Z miesiączką na Ty” czy „Zmiany są piękne. Menopauza - mówmy o tym”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764