logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Leczyć raka po ludzku” - nowa akcja społeczna „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”

  PR 04.10.2022, przeczytano 276 razy

W sobotę, 1 października 2022 r. ruszyła nowa akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” poświęcona profilaktyce i leczeniu nowotworów najczęściej dotykających kobiety w Polsce. Do końca br. na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika ukazywać się będą publikacje na ten temat, w tym rozmowy z ekspertami. Celem projektu jest edukowanie oraz inspirowanie do działania jak największej liczby Polek i ich bliskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_leczyc-raka-po-ludzku_---nowa-akcja-spoleczna-_wysokich-obcasow_-i-_wyborczej_,397460,artykul.html

Każdego dnia ponad pięćdziesiąt Polek dowiaduje się, że ma raka piersi. To najczęściej występujący nowotwór złośliwy u kobiet - zaraz za nim plasują się rak płuc i rak jajnika. Mimo prowadzonych od lat, a nawet dekad licznych akcji edukacyjnych w czasie pandemii w Polsce liczba zachorowań spowodowanych rakiem piersi wzrosła do rekordowych poziomów.   

Poprzez nową akcję „Leczyć raka po ludzku” redakcje „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” chcą więc edukować oraz inspirować do działania jak największą liczbę Polek i ich bliskich tak, aby kobiety w porę otrzymywały diagnozę i jak najlepsze leczenie.

Wiedza pomaga opanować stres i zmniejsza poczucie zagubienia, jednak chora nie zawsze wie, o co pytać i gdzie szukać rzetelnych odpowiedzi – i tu akcja „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów’ będzie przychodzić z pomocą. Cykl publikacji dostępny na łamach dziennika przeprowadzi czytelniczki przez profilaktykę oraz wszystkie etapy choroby – od diagnozy, przez terapię, aż do rehabilitacji. Projekt pokaże zarówno dobre praktyki, jak i zaniedbania obecne w polskiej służbie zdrowia. W artykułach wypowiedzą się uznani specjaliści, dostarczając sprawdzonych i wiarygodnych informacji, którymi można m.in. posłużyć się w rozmowach z lekarzami.   

Październik przyniesie serię publikacji poświęconych rakowi piersi - najczęściej występującemu nowotworowi u kobiet. W listopadzie redakcje przybliżą czytelniczkom i czytelnikom problemy związane z diagnozowaniem i leczeniem raka płuc, a w grudniu opowiedzą o raku jajnika.

Dodatkowo, dziennikarki „Wysokich Obcasów” poruszą takie tematy, jak: rola genów i nawyków w powstawaniu nowotworów; najlepsza dieta podczas leczenia; rak a płodność. Nie zabraknie również rozmów z kobietami, które same doświadczyły choroby - m.in. z Jane Fondą, Anną Puślecką i Krystyną Wechmann - prezeską fundacji Amazonki.

Akcja potrwa do końca grudnia 2022 r. Publikacje z cyklu „Leczyć raka po ludzku” ukażą się w „Wysokich Obcasach”, „Gazecie Wyborczej" oraz w serwisach Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl. Projekt obejmie nie tylko cykl artykułów, ale też angażujące podcasty.

Partnerami akcji „Leczyć raka po ludzku” są Intimissimi i YES.

„Wyborcza” od lat prowadzi akcje wspierające nie tylko osoby chore, ich bliskich oraz personel medyczny, ale również po prostu kobiety i dziewczynki na wszystkich etapach ich życia, promując postawę „osiędbania”. Przykładami takich projektów są: „Pod dobrą opieką. Pielęgniarki i położne. Godność i szacunek “, „Rodzić po ludzku. Pozwólcie nam się przywitać”, „Z miesiączką na Ty” czy „Zmiany są piękne. Menopauza - mówmy o tym”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Stan wyjątkowy” z Nagrodą Publiczności w konkursie Podcast Roku 2023
W sobotę, 25 listopada przyznano nagrody w konkursie Podcast Roku. „Stan wyjątkowy” autorstwa Andrzeja Stankiewicza, Kamila Dziubki, Dominiki Długosz oraz Renaty Grochal otrzymał Nagrodę Publiczności zdobywając rekordową liczbę głosów.
Olga Korolec dyrektorką zarządzającą Onetu
Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.
TVP: kampania w związku ze zmianą standardu nadawania na MUX-3
Od 27 listopada na antenach Telewizji Polskiej będą pojawiały się spoty informujące o szczegółach zbliżającej się zmiany standardu nadawania w MUX-3 – z DVB-T na DVB-T2/HEVC. Twarzami kampanii są znani dziennikarze TVP: Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny.
Fundacja TVN i specjalny odcinek „Totalnych remontów Szelągowskiej”
To nie będzie tradycyjny odcinek „Totalnych remontów Szelągowskiej”. Tym razem projektantka wnętrz wyremontowała gabinety psychologiczno – psychiatryczne w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki. Było to możliwe dzięki zaangażowaniu Fundacji TVN oraz sponsorów. Etapy wielomiesięcznej pracy Doroty i jej ekipy oraz to jak zmieniła się przestrzeń terapeutyczna dla dzieci i...
Zmiana cen w ofercie sprzedażowej Grupy Eurozet
Od 11 grudnia br. Grupa Eurozet zmienia ceny swoich flagowych produktów: Radia ZET, pakietu Audio ZET (71 stacji) i Audio ZET Boost (136 stacji). Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet dostarcza dopasowane do potrzeb reklamodawców rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764