logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lekko, czyli czas na zmiany” - nowy podcast na Zloteprzeboje.pl

  PR 02.12.2022, przeczytano 388 razy

Radio Złote Przeboje rozwija swoją podcastową ofertę. Już jutro - w czwartek, 1 grudnia 2022 r. na zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube pojawi się pierwszy odcinek nowej serii „Lekko, czyli czas na zmiany”, na którą złożą się rozmowy z ekspertami o zdrowym stylu życia. Gospodarzem podcastu będzie Jerzy Telesiński, świetnie znany słuchaczom stacji, który dołączy do grona twórców audycji online serwisu obok Odety Moro i Kamila Baleji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lekko%2C-czyli-czas-na-zmiany_---nowy-podcast-na-zloteprzeboje.pl,398212,artykul.html

Radio Złote Przeboje potrafi zaciekawić słuchaczy i zachęcić ich do poznawania nowości - także w ramach poszerzanej właśnie oferty podcastowej na zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych Spotify i Apple Podcasts oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube. Do cenionych przez internautów odcinków „Goście Odety Moro" oraz bardzo popularnego cyklu „Tato, no weź”, który tworzy Kamil Baleja, w grudniu dołączy nowy podcast „Lekko, czyli czas na zmiany”. Jerzy Telesiński wraz z ekspertami poruszy w nim tematy związane ze zdrowym stylem życia, z którym nie zawsze jest nam po drodze.

- Kwestie związane z odżywianiem i jedzeniem przerobiłem na własnej skórze. Po wielu latach z nadwagą, a potem z otyłością na karku, postanowiłem zabrać się za siebie i wydostać się z chaosu mitów i mód żywieniowych. Chciałem wyłuskać to, co jest ważne i potrzebne, by zdrowo się odżywiać, a w konsekwencji wieść dobre i lżejsze życie. Od dekady jestem w świetnej formie, bez zbędnych kilogramów. Teraz nadeszła pora, by podzielić się tą wiedzą w towarzystwie ekspertów, z którymi porozmawiam w podcaście „Lekko, czyli czas na zmiany" - komentuje Jerzy Telesiński.

Gościnią pierwszej odsłony cyklu będzie dietetyczka kliniczna i psychodietetyczka Małgorzata Lenartowicz, która przedstawi mroczne sekrety cukru. Czy naprawdę powinniśmy się go bać? Jakie ilości cukru nie są dla nas szkodliwe? Na jakie produkty powinniśmy w szczególności uważać?

Pierwszy odcinek podcastu „Lekko, czyli czas na zmiany” dostępny jest od 1 grudnia br. od godz. 19:00 na www.zloteprzeboje.pl, na platformach streamingowych (Spotify, Apple Podcasts) oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube. Kolejne części serii publikowane będą w każdy czwartek.

Premierę podcastu „Lekko, czyli czas na zmiany” wspiera promocja na antenie Radia Złote Przeboje, na zloteprzeboje.pl i na profilach redakcji w mediach społecznościowych - na Facebooku, na TikToku, Instagramie oraz na platformie YouTube.

Radio Złote Przeboje od dłuższego czasu rozwija swoją ofertę antenową i jednocześnie propozycje dla internautów. Na stronie internetowej stacji dostępne są quizy, przydatne informacje, a także materiały wideo i podcasty. Bibliotekę podcastową rozgłośni tworzą programy z ramówki, a także audycje przygotowane wyłącznie na zloteprzeboje.pl - jak pocast „Goście Odety Moro" oraz „Tato, no weź”, który tworzy Kamil Baleja. Złote Przeboje to także aplikacja mobilna dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android, dzięki której można słuchać radia na żywo i podcastów, czytać najważniejsze muzyczne newsy i brać udział w konkursach.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764