logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lekko, czyli czas na zmiany” - nowy podcast na Zloteprzeboje.pl

  PR 02.12.2022, przeczytano 242 razy

Radio Złote Przeboje rozwija swoją podcastową ofertę. Już jutro - w czwartek, 1 grudnia 2022 r. na zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube pojawi się pierwszy odcinek nowej serii „Lekko, czyli czas na zmiany”, na którą złożą się rozmowy z ekspertami o zdrowym stylu życia. Gospodarzem podcastu będzie Jerzy Telesiński, świetnie znany słuchaczom stacji, który dołączy do grona twórców audycji online serwisu obok Odety Moro i Kamila Baleji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lekko%2C-czyli-czas-na-zmiany_---nowy-podcast-na-zloteprzeboje.pl,398212,artykul.html

Radio Złote Przeboje potrafi zaciekawić słuchaczy i zachęcić ich do poznawania nowości - także w ramach poszerzanej właśnie oferty podcastowej na zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych Spotify i Apple Podcasts oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube. Do cenionych przez internautów odcinków „Goście Odety Moro" oraz bardzo popularnego cyklu „Tato, no weź”, który tworzy Kamil Baleja, w grudniu dołączy nowy podcast „Lekko, czyli czas na zmiany”. Jerzy Telesiński wraz z ekspertami poruszy w nim tematy związane ze zdrowym stylem życia, z którym nie zawsze jest nam po drodze.

- Kwestie związane z odżywianiem i jedzeniem przerobiłem na własnej skórze. Po wielu latach z nadwagą, a potem z otyłością na karku, postanowiłem zabrać się za siebie i wydostać się z chaosu mitów i mód żywieniowych. Chciałem wyłuskać to, co jest ważne i potrzebne, by zdrowo się odżywiać, a w konsekwencji wieść dobre i lżejsze życie. Od dekady jestem w świetnej formie, bez zbędnych kilogramów. Teraz nadeszła pora, by podzielić się tą wiedzą w towarzystwie ekspertów, z którymi porozmawiam w podcaście „Lekko, czyli czas na zmiany" - komentuje Jerzy Telesiński.

Gościnią pierwszej odsłony cyklu będzie dietetyczka kliniczna i psychodietetyczka Małgorzata Lenartowicz, która przedstawi mroczne sekrety cukru. Czy naprawdę powinniśmy się go bać? Jakie ilości cukru nie są dla nas szkodliwe? Na jakie produkty powinniśmy w szczególności uważać?

Pierwszy odcinek podcastu „Lekko, czyli czas na zmiany” dostępny jest od 1 grudnia br. od godz. 19:00 na www.zloteprzeboje.pl, na platformach streamingowych (Spotify, Apple Podcasts) oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube. Kolejne części serii publikowane będą w każdy czwartek.

Premierę podcastu „Lekko, czyli czas na zmiany” wspiera promocja na antenie Radia Złote Przeboje, na zloteprzeboje.pl i na profilach redakcji w mediach społecznościowych - na Facebooku, na TikToku, Instagramie oraz na platformie YouTube.

Radio Złote Przeboje od dłuższego czasu rozwija swoją ofertę antenową i jednocześnie propozycje dla internautów. Na stronie internetowej stacji dostępne są quizy, przydatne informacje, a także materiały wideo i podcasty. Bibliotekę podcastową rozgłośni tworzą programy z ramówki, a także audycje przygotowane wyłącznie na zloteprzeboje.pl - jak pocast „Goście Odety Moro" oraz „Tato, no weź”, który tworzy Kamil Baleja. Złote Przeboje to także aplikacja mobilna dostępna na urządzenia z systemem iOS i Android, dzięki której można słuchać radia na żywo i podcastów, czytać najważniejsze muzyczne newsy i brać udział w konkursach.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM najbardziej opiniotwórczym tytułem mediowym 2022 roku
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM), autor cyklicznego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys. odniesień w innych tytułach zajęła drugie miejsce...
AI generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą komunikacją ze sztuczną...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764