logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lepiej znajdź mieszkanie” – Domiporta.pl z nową stroną, logotypem i kampanią

  PR 16.11.2018, przeczytano 1061 razy
ilustracjastrzałka

Jedna z najpopularniejszych w Polsce platform z ofertami nieruchomości zyskała nowoczesny i funkcjonalny layout oraz nową identyfikację wizualną. Na nowej stronie Domiporta.pl użytkownicy znacznie wygodniej przejrzą oferty nieruchomości oraz przeczytają porady i opinie ekspertów, a w poszukiwaniach domu czy mieszkania pomoże im inteligentny chatbot. Start nowego serwisu podkreśla specjalnie przygotowana na tę okazję kampania pod hasłem „Lepiej znajdź mieszkanie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lepiej-znajdz-mieszkanie_-%E2%80%93-domiporta.pl-z-nowa-strona%2C-logotypem-i-kampania,380166,artykul.html

– Nowy layout serwisu i funkcjonalności wykorzystujące innowacyjne technologie to pierwszy etap realizacji naszej nowej strategii – baza, na której chcemy budować nowoczesną platformę cyfrową – mówi Sławomir Gąsiorowski, prezes Domiporta.pl. – Chcemy, aby za jakiś czas Domiporta.pl stała się hubem integrującym wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Dlatego stopniowo wzbogacamy serwis o porady ekspertów i narzędzia tworzone zarówno z myślą o indywidualnych użytkownikach, jak i o agencjach nieruchomości czy osobach zainteresowanych trendami rynkowymi.

Nowa Dompiorta.pl to innowacyjna i lekka strona, której nowoczesny layout został stworzony na podstawie najlepszych rynkowych benchmarków. W nowej odsłonie serwisu użytkownicy znajdą pięć zakładek: Sprzedaż, Wynajem, Inwestycja – z ofertami z poszczególnych kategorii, Raporty i analizy – zawierającą artykuły i infografiki na temat rynku nieruchomości tworzone przez ekspertów Domiporta.pl oraz Premium Real Estate – zupełnie nową kategorię poświęconą nieruchomościom z najwyższej półki cenowej.

Za pomocą udoskonalonej wyszukiwarki, wzbogaconej o nowe opcje filtrowania, użytkownicy mogą jeszcze wygodniej przeszukiwać bazę ogłoszeń z nieruchomościami na sprzedaż i na wynajem, a także przeznaczonymi pod potencjalną inwestycję. Również strony z ofertami zyskały nowy wygląd – w projekcie postawiono na dużą liczbę zdjęć nieruchomości oraz czytelne oznaczenia obrazkowe informujące o ich najważniejszych cechach. Użytkownicy mogą także skoncentrować się na wyszukiwaniu nieruchomości na wybranym obszarze, korzystając z wygodnej mapy uwzględniającej ważne miejsca znajdujące się w okolicy, np. sklepy, urzędy, szkoły czy parki.

W odświeżonym layoucie udoskonalona została również siatka reklamowa, w której postawiono na mniejszą liczbę powierzchni, gwarantujących lepszą widoczność reklam.

Strona Domiporta.pl jest teraz nie tylko atrakcyjna wizualnie, ale także wyjątkowo funkcjonalna, dzięki wykorzystaniu nowych technologii. Udoskonalony panel dla użytkowników umożliwia zarządzanie i zapamiętywanie preferencji dotyczących ofert, co pozwala na jednoczesne wyszukiwanie kilku nieruchomości. Panel zyskał także specjalny powiadamiacz, który informuje użytkowników o pojawieniu się nowych ofert zgodnych z zapisanymi przez nich preferencjami.

Nowa odsłona Domiporta.pl wykorzystuje sztuczną inteligencję do bieżącej obsługi użytkowników. Skontaktuje się z nimi inteligentny chatbot, który zbada ich preferencje i zaproponuje dopasowane do nich oferty.

Domiporta.pl ma również nową, kojarzącą się z lokalizacją, identyfikację wizualną. W nowym logotypie serwisu znalazł się tzw. pin – ikona lokalizacji na mapie, symbolizująca własne miejsce na ziemi.

ilustracjastrzałka

We wtorek, 13 listopada br. rozpoczęła się kampania reklamowa promująca odświeżoną platformę Domiporta.pl. Działania marketingowe wykorzystujące hasło „Lepiej znajdź mieszkanie” w humorystyczny sposób odnoszą się do realnych potrzeb użytkowników serwisu i ich bolączek związanych z szukaniem nieruchomości.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Serwis jest promowany w internecie (Google, serwisy Gazeta.pl, media społecznościowe), w radiu (radiostacje Agory), w telewizji (Stopklatka), na ekranach sieci kin Helios oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS). Kampanię przygotował zespół marketingu Domiporta.pl. Działania promocyjne z udziałem influencerów zaplanowała agencja Hash.fm.

Co miesiąc z Domiporta.pl korzysta prawie 1 mln użytkowników, którzy szukają w serwisie nieruchomości, zamieszczają ogłoszenia czy czytają porady na temat rynku mieszkaniowego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764