logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ligowy weekend” – wraca piątkowy dodatek do Przeglądu Sportowego

  PR 01.06.2020, przeczytano 399 razy

W piątek 29 maja 2020 r.  wraca „Ligowy weekend”, popularny wśród kibiców dodatek do „Przeglądu Sportowego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ligowy-weekend_-%E2%80%93-wraca-piatkowy-dodatek-do-przegladu-sportowego,387244,artykul.html

– Przerwa w polskiej ekstraklasie trwała od 8 marca. Teraz piłkarze dokończą sezon, ale już w innych okolicznościach. Na pewno kibice stęsknili się już za wiadomościami na temat swoich ulubionych drużyn. My wychodzimy im naprzeciw. W „Ligowym weekendzie” znajdą informacje na temat całej najbliższej kolejki ekstraklasy, statystyki i wywiady. Po przeczytaniu z całą pewnością będą idealnie przygotowani merytorycznie do restartu ekstraklasy – mówi Paweł Wołosik, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego.

16-stronicowy „Ligowy weekend” ukazuje się w piątki. Wraz z gazetą, która tego dnia ma 32 strony kosztuje 3,70 zł. Powrót dodatku spowodował niewielkie zmiany w cyklu wydawniczym. Już od tego tygodnia „Przegląd Sportowy Historia” (12 stron) wraca do wydania czwartkowego.

– W „PS” Historia tym razem skoncentrowaliśmy się na tragicznych wydarzeniach z 1985 roku. 29 maja, 35 lat temu na stadionie Heysel odbył się finał Pucharu Europy Juventus – Liverpool. Przed spotkaniem doszło do starć między angielskimi i włoskimi kibicami, w wyniku których śmierć poniosło 39 osób. W barwach „Starej Damy” występował wówczas Zbigniew Boniek i to jego zespół wtedy triumfował, ale nikt z tego sukcesu się nie cieszył – dodaje Paweł Wołosik.

Bez zmian w sobotnio-niedzielnej gazecie pozostaje „Magazyn Lig Zagranicznych”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764