logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ligowy weekend” – wraca piątkowy dodatek do Przeglądu Sportowego

  PR 01.06.2020, przeczytano 149 razy

W piątek 29 maja 2020 r.  wraca „Ligowy weekend”, popularny wśród kibiców dodatek do „Przeglądu Sportowego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ligowy-weekend_-%E2%80%93-wraca-piatkowy-dodatek-do-przegladu-sportowego,387244,artykul.html

– Przerwa w polskiej ekstraklasie trwała od 8 marca. Teraz piłkarze dokończą sezon, ale już w innych okolicznościach. Na pewno kibice stęsknili się już za wiadomościami na temat swoich ulubionych drużyn. My wychodzimy im naprzeciw. W „Ligowym weekendzie” znajdą informacje na temat całej najbliższej kolejki ekstraklasy, statystyki i wywiady. Po przeczytaniu z całą pewnością będą idealnie przygotowani merytorycznie do restartu ekstraklasy – mówi Paweł Wołosik, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego.

16-stronicowy „Ligowy weekend” ukazuje się w piątki. Wraz z gazetą, która tego dnia ma 32 strony kosztuje 3,70 zł. Powrót dodatku spowodował niewielkie zmiany w cyklu wydawniczym. Już od tego tygodnia „Przegląd Sportowy Historia” (12 stron) wraca do wydania czwartkowego.

– W „PS” Historia tym razem skoncentrowaliśmy się na tragicznych wydarzeniach z 1985 roku. 29 maja, 35 lat temu na stadionie Heysel odbył się finał Pucharu Europy Juventus – Liverpool. Przed spotkaniem doszło do starć między angielskimi i włoskimi kibicami, w wyniku których śmierć poniosło 39 osób. W barwach „Starej Damy” występował wówczas Zbigniew Boniek i to jego zespół wtedy triumfował, ale nikt z tego sukcesu się nie cieszył – dodaje Paweł Wołosik.

Bez zmian w sobotnio-niedzielnej gazecie pozostaje „Magazyn Lig Zagranicznych”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764