logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Liść robi różnicę” – start proekologicznej kampanii

  PR 04.05.2021, przeczytano 511 razy
ilustracja

Liść, nosorożec i ekologia – co łączy te trzy elementy? Kampania „Liść robi różnicę”, stworzona przez markę Paclan we współpracy z wrocławskim Zoo i Fundacją Zoo Wrocław Dodo. Producent artykułów gospodarstwa przekaże 2 zł za każde zdjęcie opublikowane zgodnie z zasadami akcji na rewitalizację Parku Narodowego Manas w Indiach. Cel: 15 000 zdjęć z hasztagiem #liśćrobiróżnicę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lisc-robi-roznice_-%E2%80%93-start-proekologicznej-kampanii,391316,artykul.html

Troska o środowisko to niekoniecznie radykalne zmiany i wywrócenie życia do góry nogami. Często ważniejsze są małe kroki, ale stosowane systematycznie oraz powszechnie. Nawet jeśli nie zawsze mamy możliwość postępować z myślą o ekologii, to codziennie zdarza się mnóstwo okazji by to robić. Czasami po prostu ich nie dostrzegamy.

– Wiele decyzji szkodliwych dla środowiska podejmujemy nie ze złej woli, a z niewiedzy. Stąd pomysł na kampanię społeczną, która podkreśli, jak ważna dla środowiska jest rola naszych codziennych decyzji i małych kroków. Dokładnie to samo zjawisko możemy zobaczyć w przyrodzie – drzewo nie zazieleni się od jednego liścia, ale wiele pojedynczych listków już potrafi „zrobić różnicę” – tłumaczy Marta Krokowicz, Brand Manager marki Paclan i dodaje: - stworzyliśmy listę 35 ekoinspiracji do stosowania na co dzień, w różnych sferach życia. Może komuś uda się wprowadzić w życie wszystkie, komuś innemu połowę, a jeszcze komuś tylko jedną. Każdy z tych scenariuszy będzie dla nas sukcesem.

Na potwierdzenie mocy sprawczej małych kroków, marka Paclan zdecydowała się przekazać 2 zł od każdego zdjęcia opublikowanego w serwisie Instagram zgodnie z zasadami akcji. Wystarczy wstawić zdjęcie z liściem w kadrze (nie niszcząc przy tym przyrody), a w opisie zdjęcia umieścić #liśćrobiróżnicę, by przyczynić się do rewitalizacji Parku Narodowego Manas w Indiach. Każde zdjęcie to rewitalizacja aż 200 mkw. powierzchni parku!

– Współpraca z biznesem to istotny element naszych działań, ale najbardziej satysfakcjonują te inicjatywy, które dają zwierzętom realne wsparcie. Akcja „Liść Robi Różnicę” ma szansę przyczynić się do rewitalizacji zdewastowanych przez działalność człowieka terenów, a w efekcie stworzyć odpowiednie warunki do życia dla zagrożonych gatunków, takich jak nosorożce indyjskie czy świneczki karłowate. Obszary dzisiejszego Parku Narodowego Manas kiedyś pełniły funkcje uprawne, co odczuwamy do dziś, przez obecność roślin inwazyjnych. Dla zobrazowania problemu warto skupić się na dwóch liczbach – aktualnie w Parku Manas żyją tylko 44 nosorożce, podczas gdy w sąsiednim – Kaziranga – ponad 1800. Wierzę, że ta akcja zrobi różnicę i pomoże przetrwać zagrożonym gatunkom – mówi Radosław Ratajszczak, prezes Zoo Wrocław.

– Na rzecz Parku Narodowego Manas jesteśmy gotowi przekazać 30.000 zł, co oznacza rewitalizację 300 ha. Zależy nam na osiągnięciu tej kwoty przy wsparciu Internautów, tak by każdy mógł poczuć, jak wiele może zdziałać. Jedno zdjęcie opatrzone #liśćrobiróżnicę to rewitalizacja 200 mkw. Jeśli zdjęć będzie 15.000, uda nam się zrealizować założony cel – opowiada Marta Krokowicz, związana z marką Paclan i dodaje: bez względu na rozwój akcji, przekażemy 10.000 zł na rzecz parku, ale mocno wierzę w to, że przy wsparciu Internautów uda nam się osiągnąć górną granicę założonego budżetu.

Kampania wystartowała w Dzień Ziemi, 22.04, z przesłaniem, że o planecie warto myśleć nie tylko od święta, ale przede wszystkim na co dzień. Akcja potrwa do 31.05 br. Nawiązanie do liścia jest nieprzypadkowe – liść hibiskusa zdobi ekologiczną linię produktów marki (Paclan For Nature), w której można znaleźć artykuły gospodarstwa domowego wykonane z recyklingu oraz z naturalnych, biodegradowalnych materiałów, zaś „robi różnicę” to fragment claimu marki. Partnerem akcji jest wrocławskie Zoo oraz Fundacja Zoo Wrocław Dodo.

Źródło: Paclan

www.paclan.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764