WIADOMOŚCI

„Łódź, kur...!” A. Miauczyński i C. Pazura reklamują Łódź Fabryczną

redakcja   | 09.01.2017, przeczytano 533 razy

Urząd miejski w Łodzi sięgnął po reklamę wiralową, chcąc w nietypowy sposób zdyskontować oddanie do użytku nowego dworca Łódź Fabryczna. Filmik z podwójną rolą Cezarego Pazury udostępniony został jedynie na portalach społecznościowych. Mimo to w krótkim czasie obejrzano go ponad milion razy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lodz,-kur...!_-a.-miauczynski-i-c.-pazura-reklamuja-lodz-fabryczna,31026,artykul.html

Spot "Ajlawju Łódź..." oparty jest na zderzeniu dwóch scen. Film rozpoczyna fragment komedii "Ajlawiu" Marka Koterskiego, w której Pazura (filmowy Adaś Miauczyński) omal nie wywraca się wychodząc z łódzkiego dworca (w rzeczywistości Łódź Kaliska) i przeklina: "Łódź. Kurwa!". Scenę zestawiono ze współczesnym obrazem wyjścia zaskoczonego skalą zmian Pazury z nowej stacji Łódź Fabryczna. Aktor powtarza na koniec tę samą kwestię - tym razem jednak z wyraźnym podziwem.

Filmik okazał się skutecznym zagraniem, robiąc szybką karierę w internecie. Jednak jak to z wiralami bywa - nie zawsze można przewidzieć ostateczny wydźwięk kampanii, której wizerunkowy aspekt może łatwo wymknąć się spod kontroli. W komentarzach do filmu jeden z internautów zauważa: "wizyta na dworcu w łodzi postarza o 20 lat".

A Wam jak się podoba filmik i nowa Łódź Fabryczna?

Źródło: Signs.pl

Dodatkowe informacje:

Ajlawju Łódź...

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
c0nt3, 09.01.2017

Jedna mała zmiana i byłoby zdecydowanie lepiej.
Dosłownie jedna korekta.


A tak, cóż, wyszło wulgarnie.

avatar użytkownika
redakcja, 09.01.2017

Ale może wówczas wiral nie byłby zaraźliwy?  

brak ikonki
c0nt3, 10.01.2017

Jeśliby właściwie zagrać, to jak najbardziej tak.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.01.2017

Inaczej: Czy oprócz pomysłu na dwukrotne wykorzystanie tego cytatu, widzisz tu jeszcze coś o cechach pomysłu, co ostałoby się gdyby cytat pominąć?  

brak ikonki
c0nt3, 10.01.2017

Gdy pominąć powtórzenie cytatu, otwierają się całkiem ciekawe możliwości.
A koncepcja reklamy nie traci na wiralowości.  

avatar użytkownika
redakcja, 10.01.2017

Ciekawe.  

brak ikonki
c0nt3, 11.01.2017

Tak, ciekawe czy ludzie podają dalej bo Łódź, czy podają dalej bo curva.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.01.2017

Czyli jednak to ten cytat może być motorem wirusa?  

brak ikonki
c0nt3, 11.01.2017

Ma znaczenie w kontekście - czy zapamiętano Łódź czy zapamiętano bluzga.  

avatar użytkownika
redakcja, 11.01.2017

Tego to już się nie dowiesz bez specjalistycznych badań. Bluzg ma raczej marne szanse, bo jest znany i oczywisty. To co jest dla odbiorcy nowością i zaskoczeniem to jednak nie bluzg - i to raczej to nowe i zaskakujące ma szansę zostać zapamiętane. Bluzg to tylko napęd - a nie pasażer wehikułu.  

brak ikonki
c0nt3, 11.01.2017

Bluzg zostanie zapamiętany bowiem nie został wypikany.



A Łódź przepadnie.
  

avatar użytkownika
michalem, 11.01.2017

Nie widziałem dworca po rewitalizacji, nie wypowiem się więc w kwestii dworca jako dworca. Co do spotu - jak dla mnie ok, tylko Pazura jakoś dziwnie "kurwa" zaakcentował. A za sam pomysł - brawo.   

avatar użytkownika
redakcja, 11.01.2017

Biedna ta Łódź. No - ale przynajmniej się starali. To też się liczy...  

brak ikonki
c0nt3, 11.01.2017

Jest jeden plus, można sobie w internecie legalnie pokurwować.
Teraz to już nie bluzg tylko cytat z reklamy.  



avatar użytkownika
michalem, 11.01.2017

P.S. - @Redakcja - jest literówka - pod opcją zaprenumerowania newslettera: "oparty jest NA" a nie za. :)

avatar użytkownika
redakcja, 11.01.2017

thx  



 
niedziela 28.05.2017, 108 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone