Rusza kampania „LOVE Cartoon Network”, w której stacja zachęca dzieci i ich rodziny do pokazania, za co kochają Cartoon Network. Wystarczy nagrać krótki filmik i przesłać go na stronę www.cartoonnetwork.pl/loveCN. Trwająca miesiąc akcja wizerunkowa jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału. Kampanię promuje spot telewizyjny.
Na potrzeby kampanii powstał spot ukazujący emocje i styl życia rodziny, która uwielbia kreskówki Cartoon Network i się z nimi identyfikuje. Jest on odzwierciedleniem strategii programmingowej kanału, w której każdy znajdzie coś dla siebie: najmłodsi widzowie obejrzą swoje seriale rano przed pójsciem do szkoły, propozycje dla całej rodziny emitowane będą popołudniami, a uwielbiane przez starszych widzów kreskówki takie jak „Pora na przygodę oraz „Steven Universe”- wieczorem. Spot zostanie wyemitowany w telewizji: w wybranych kanałach nc+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, PLANETE+, DOMO+, Kuchnia+, nSport), w Polsacie, TV 4 i TV 6. Pojawi się także w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz w Internecie. Za produkcję i kreację spotu odpowiada Turner, media kupił i zaplanował MediaOn.
Źródło: Turner International