logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Love CN” - nowa kampania Cartoon Network

  PR 04.09.2017, przeczytano 609 razy
ilustracjastrzałka

Rusza kampania „LOVE Cartoon Network”, w której stacja zachęca dzieci i ich rodziny do pokazania, za co kochają Cartoon Network. Wystarczy nagrać krótki filmik i przesłać go na stronę www.cartoonnetwork.pl/loveCN. Trwająca miesiąc akcja wizerunkowa jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału. Kampanię promuje spot telewizyjny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_love-cn_---nowa-kampania-cartoon-network,33610,artykul.html

Na potrzeby kampanii powstał spot ukazujący emocje i styl życia rodziny, która uwielbia kreskówki Cartoon Network i się z nimi identyfikuje. Jest on odzwierciedleniem strategii programmingowej kanału, w której każdy znajdzie coś dla siebie: najmłodsi widzowie obejrzą swoje seriale rano przed pójsciem do szkoły, propozycje dla całej rodziny emitowane będą popołudniami, a uwielbiane przez starszych widzów kreskówki takie jak „Pora na przygodę oraz „Steven Universe”- wieczorem.  Spot zostanie wyemitowany w telewizji: w wybranych kanałach nc+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, PLANETE+, DOMO+, Kuchnia+, nSport), w Polsacie, TV 4 i TV 6. Pojawi się także w sieciach kin Multikino i Cinema City oraz w Internecie. Za produkcję i kreację spotu odpowiada Turner, media kupił i zaplanował MediaOn.

Źródło: Turner International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764