logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Lub czasopisma” - nowy podcast Tok FM i autorów „Podcasteksu”

  PR 22.05.2023, przeczytano 328 razy

TOK FM i autorzy popularnego "Podcasteksu" prezentują nowy 8-odcinkowy podcast „Lub czasopisma”, w którym zostaną przypomniane skandale, afery i ważne wydarzenia lat 90. XX wieku i początku lat dwutysięcznych widziane przez pryzmat prasy tamtego okresu. Premiera już we wtorek 16 maja.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_lub-czasopisma_---nowy-podcast-tok-fm-i-autorow-_podcasteksu_,400062,artykul.html

W jaki sposób publicyści od prawa do lewa reagowali na ostatnią papieską pielgrzymkę? Czy hamburger z pierwszego polskiego McDonalda spełnił oczekiwania znanego krytyka kulinarnego? Dlaczego lunapark Michaela Jacksona nie powstał w Warszawie (i czy mógł powstać w Gorzowie)? Jak komentowano publiczne wpadki prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego związane z nadużywaniem alkoholu? Między innymi o tych sprawach opowiedzą Bartek Przybyszewski i Mateusz Witkowski, rekonstruując minione wydarzenia na podstawie archiwalnych gazet i czasopism o rozmaitym charakterze i profilu światopoglądowym.

We wtorek 16 maja swoją premierę będą miały dwa pierwsze odcinki podcastu „Lub czasopisma”. Pierwszy z nich zostanie udostępniony dla wszystkich, a kolejne – wyłącznie dla subskrybentów TOK FM Premium. Podcast będzie można znaleźć na stronie tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Premiery nowych odcinków – w każdy wtorek po godz. 12:00

Bartek Przybyszewski i Mateusz Witkowski to autorzy popularnego podcastu o latach 90. i 00. „Podcastex” (fb.com/podcastex), który otrzymał nagrodę dla podcastu roku podczas gali Influencers LIVE Awards 2022 oraz wyróżnienie od Empik Go podczas zeszłorocznej edycji „Podcastu roku - konkursu im. Janusza Majki”.

Bartek Przybyszewski - dziennikarz, bloger, miłośnik komiksów i filmów. Pisał dla serwisów Gazeta.pl, Noizz.pl, Onet, Wirtualna Polska. Z wykształcenia andragog i filmoznawca. Prowadzi bloga „Liczne rany kłute” (fb.com/liczneranyklute). Współautor wywiadu rzeki z Krzysztofem Gonciarzem pt. „Rozum i godność człowieka” (2019) i książki o substancjach psychoaktywnych pt. „Haj, czyli jak nie szkodzić sobie i innym” (2022).

Mateusz Witkowski - dziennikarz, krytyk literacki i muzyczny, redaktor naczelny oraz współzałożyciel portalu Popmoderna. Prowadzi regularną działalność krytyczną i recenzencką w „Dwutygodniku” i „Czasie Kultury”. Jest też stałym autorem portali Gazeta.pl i Wirtualna Polska, gdzie publikuje wywiady oraz reportaże. Współpracuje z Fundacją Performat (edukacja artystyczna młodzieży gimnazjalnej i licealnej) oraz z Krakowskim Biurem Festiwalowym (m.in. koordynacja serii wywiadów z gośćmi Festiwalu Conrada). Prowadzi zajęcia na temat muzyki popularnej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764