logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„M jak Mama” z nowym serwisem i zmienionym logotypem

  PR 10.05.2019, przeczytano 122 razy
ilustracjastrzałka

Najlepszy Koncert Świata VOX FM startuje w Koszalinie 10 maja w Koszalinie rozpoczyna się V edycja akcji Radia VOX FM Najlepszy Koncert Świata. Pierwszy koncert jubileuszowej trasy połączony jest z odsłonięciem muralu autorstwa streetartowca o pseudonimie Cukin. 09/05/2019


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_m-jak-mama_-z-nowym-serwisem-i-zmienionym-logotypem,382375,artykul.html

Wystartowała nowa strona internetowa „M jak Mama”. Serwis i miesięcznik działają od teraz pod tym samym nowym logotypem.

W warstwie graficznej witryna jest lekka i nowoczesna. Pod względem technologicznym jest zbudowana od podstaw i oparta na autorskiej platformie wydawniczej Grupy ZPR Media.

- Zgodnie ze strategią łączenia wszystkich kanałów komunikacji pod wspólną marką, ujednoliciliśmy identyfikację wizualną i formę serwisu Mjakmama.pl wraz z subdomenami oraz miesięcznika ‘M jak Mama’. Jest to naturalne odzwierciedlenie działań redakcji przygotowujących treści na potrzeby platform cyfrowych i analogowych pod kierownictwem jednej redaktor naczelnej Marty Radzik-Maj – mówi Anna Małek, wydawca segmentu Parenting i Zdrowie.

Nowy serwis „M jak Mama” jest nowoczesny, czytelny i przejrzysty. Odpowiada potrzebom zarówno użytkowników urządzeń mobilnych, jak i komputerów. Pojawiły się w nim nowe sekcje i wyróżnione zostały następujące obszary tematyczne: przed ciążą, ciąża, poród, niemowlę, dziecko, nastolatek, edukacja, mama, dom, prawo i finanse, nasze akcje, testy i quizy. Serwis oferuje także praktyczne narzędzia i kalkulatory dla użytkowników.

- Miesięcznik ‘M jak Mama’ to ceniony za rzetelność i fachowość magazyn skierowany do kobiet w ciąży i matek małych dzieci. Serwis Mjakmama.pl stanowi nie tylko kontynuację tych treści w Internecie, ale też rozszerzenie oferty wydawniczej o tematy interesujące rodziców dzieci starszych. Oba kanały dotarcia łączy nadrzędna wartość, jaką są wiarygodne i godne zaufania treści, sygnowane wspólnym silnym znakiem – wyjaśnia Anna Małek.

Pod marką M jak Mama organizowane są także projekty specjalne, wspierające rodziców na różnych etapach rodzicielstwa, np. Mama ma biznes i MamaGO Camp.

Nowy serwis „M jak Mama” współdzieli silnik wraz z innymi stronami Grupy ZPR Media, m.in. z serwisem Poradnikzdrowie.pl oraz z witrynami Radia ESKA, „Super Expressu” i „Muratora”.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
Portal „Super Express” liderem witryn prasowych
SE.pl wyprzedził serwisy Wyborcza.pl i Fakt.pl, obejmując pozycję lidera witryn dzienników ogólnopolskich - informuje branżowy portal Wirtualnemedia.pl.
Dzień Dobry Wakacje od 12 sierpnia codziennie na antenie TVN
Wakacyjne DDTVN tylko w weekendy?! To już przeszłość! Od 12 sierpnia najlepszy program śniadaniowy w Polsce będzie emitowany codziennie od 8:30 do 11:00 i to z wyjątkowego, letniego studia nad Wisłą.
Onet dołącza do akcji ratowania ludności cywilnej – ofiar konfliktu w Jemenie. Wraz z partnerami akcji: organizacją UNICEF, Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764