logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„M jak Mama” z nowym serwisem i zmienionym logotypem

  PR 10.05.2019, przeczytano 95 razy
ilustracjastrzałka

Najlepszy Koncert Świata VOX FM startuje w Koszalinie 10 maja w Koszalinie rozpoczyna się V edycja akcji Radia VOX FM Najlepszy Koncert Świata. Pierwszy koncert jubileuszowej trasy połączony jest z odsłonięciem muralu autorstwa streetartowca o pseudonimie Cukin. 09/05/2019


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_m-jak-mama_-z-nowym-serwisem-i-zmienionym-logotypem,382375,artykul.html

Wystartowała nowa strona internetowa „M jak Mama”. Serwis i miesięcznik działają od teraz pod tym samym nowym logotypem.

W warstwie graficznej witryna jest lekka i nowoczesna. Pod względem technologicznym jest zbudowana od podstaw i oparta na autorskiej platformie wydawniczej Grupy ZPR Media.

- Zgodnie ze strategią łączenia wszystkich kanałów komunikacji pod wspólną marką, ujednoliciliśmy identyfikację wizualną i formę serwisu Mjakmama.pl wraz z subdomenami oraz miesięcznika ‘M jak Mama’. Jest to naturalne odzwierciedlenie działań redakcji przygotowujących treści na potrzeby platform cyfrowych i analogowych pod kierownictwem jednej redaktor naczelnej Marty Radzik-Maj – mówi Anna Małek, wydawca segmentu Parenting i Zdrowie.

Nowy serwis „M jak Mama” jest nowoczesny, czytelny i przejrzysty. Odpowiada potrzebom zarówno użytkowników urządzeń mobilnych, jak i komputerów. Pojawiły się w nim nowe sekcje i wyróżnione zostały następujące obszary tematyczne: przed ciążą, ciąża, poród, niemowlę, dziecko, nastolatek, edukacja, mama, dom, prawo i finanse, nasze akcje, testy i quizy. Serwis oferuje także praktyczne narzędzia i kalkulatory dla użytkowników.

- Miesięcznik ‘M jak Mama’ to ceniony za rzetelność i fachowość magazyn skierowany do kobiet w ciąży i matek małych dzieci. Serwis Mjakmama.pl stanowi nie tylko kontynuację tych treści w Internecie, ale też rozszerzenie oferty wydawniczej o tematy interesujące rodziców dzieci starszych. Oba kanały dotarcia łączy nadrzędna wartość, jaką są wiarygodne i godne zaufania treści, sygnowane wspólnym silnym znakiem – wyjaśnia Anna Małek.

Pod marką M jak Mama organizowane są także projekty specjalne, wspierające rodziców na różnych etapach rodzicielstwa, np. Mama ma biznes i MamaGO Camp.

Nowy serwis „M jak Mama” współdzieli silnik wraz z innymi stronami Grupy ZPR Media, m.in. z serwisem Poradnikzdrowie.pl oraz z witrynami Radia ESKA, „Super Expressu” i „Muratora”.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nic tak nie rozpala masowej wyobraźni, jak wizja końca świata. Które apokaliptyczne przepowiednie się sprawdzą? Czy świadkami zagłady planety będzie już następne pokolenie? Czy i jak można się do tego przygotować? Słynący z interesujących dokumentów Zoom TV zaprezentuje swoim widzom kolejną nowość – program Jak skończy się świat?, który odpowie...
Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764