logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Magazyn Lifestyle” - nowy projekt Grupy WP

  PR 13.05.2016, przeczytano 1522 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy weekend na stronie głównej Wirtualnej Polski ukaże się pierwsze wydanie ekskluzywnego „Magazynu Lifestyle”. Projekt powstał w ścisłej współpracy Obszaru Lifestyle i Departamentu Akcji Specjalnych GWP. Stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów Grupy na atrakcyjne rozwiązania reklamowe wykorzystujące treści premium, podane w nowoczesnej formie graficznej. Partnerem publikacji jest Škoda, a tematem przewodnim szeroko pojęty design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_magazyn-lifestyle_---nowy-projekt-grupy-wp,28536,artykul.html

- Z powodzeniem łączymy oczekiwania reklamodawcy i użytkowników. Zgodnie z przyjętą strategią inwestujemy w treści dłuższe i pogłębione, znacznie wykraczając poza standardowe postrzeganie segmentu lifestyle. Magazyn prezentuje więc ekskluzywne, atrakcyjne materiały redakcyjne, które doskonale wpisują się w strategię komunikacji marki. Spełniając wszelkie kryteria reklamy natywnej, realizują cele marketingowe klienta. – podkreśla Ingrid Hintz-Nowosad, odpowiedzialna za realizację projektu w obszarze Lifestyle GWP.

W czasach nasycenia standardowej powierzchni reklamowej działania wykorzystujące Content Marketing oraz angażujące formaty natywne są jednymi z najefektywniejszych form nowoczesnej komunikacji marketingowej.

- Dziś przeszło 60% „szytych na miarę” kampanii, realizowanych u dużego wydawcy wykorzystuje ekskluzywne treści, multimedia i angażujące funkcjonalności wpisujące się w user experience serwisów oraz kontekst – mówi Jan Buze, Dyrektor Departamentu Akcji Specjalnych w GWP. – Zapewnia to marketerom jakościowy kontakt z użytkownikiem, gwarantuje jego zaangażowanie i pozwala na realizację celów kampanii praktycznie na każdym etapie procesu sprzedażowego. „Magazyn Lifestyle” to doskonały przykład skutecznego, nowoczesnego content marketingu.

„Magazyn Lifestyle” GWP wyróżniają: kontent, styl, jednokolumnowa prezentacja artykułu, duże, wysokiej jakości zdjęcia. Na potrzeby części wywiadów realizowane zostały dedykowane sesje fotograficzne.

- Stawiamy na świetnych, doświadczonych autorów. Do współpracy przy pierwszym wydaniu magazynu zaprosiłyśmy Anetę Wawrzyńczak, Izabelę O’Sullivan, Agnieszkę Żukowską, Michała Suchorę, Łukasza Knapa. Autorskie felietony napisały Anna Dziewit-Meller i Agata Passent – mówi Ingrid Hintz-Nowosad. – W ramach projektu powstają reportaże, pogłębione wywiady i teksty o tematyce społecznej.

Magazyn dołączył do całej gamy narzędzi Content Marketingu oraz reklamy natywnej dostępnych w ofercie Grupy Wirtualna Polska. Uzupełnił takie rozwiązania jak Power Content, Brand Post, Temat/ Premiera Miesiąca oraz Quizy. Ponieważ każde wydanie magazynu wymaga indywidualnego podejścia – od ustalenia tematyki numeru, przez przygotowanie unikatowego kontentu najwyżej jakości, po projekt graficzny – zdecydowano, iż magazyn będzie wydawany tylko we współpracy z partnerami biznesowymi.

Projekt magazynu prowadzą, wraz z Departamentem Akcji Specjalnych, redakcje lifestyle’owe GWP, wydawca serwisów Lifestyle – Ingrid Hintz-Nowosad oraz redaktor naczelna Lifestyle, Karolina Wierzbińska.

Serwis magazyn.wp.pl zadebiutuje w weekend, treści z niego promowane będą (przez cały weekend) w ramach specjalnego modułu eksponowanego na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764