logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Magazyn Lifestyle” - nowy projekt Grupy WP

  PR 13.05.2016, przeczytano 1618 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy weekend na stronie głównej Wirtualnej Polski ukaże się pierwsze wydanie ekskluzywnego „Magazynu Lifestyle”. Projekt powstał w ścisłej współpracy Obszaru Lifestyle i Departamentu Akcji Specjalnych GWP. Stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów Grupy na atrakcyjne rozwiązania reklamowe wykorzystujące treści premium, podane w nowoczesnej formie graficznej. Partnerem publikacji jest Škoda, a tematem przewodnim szeroko pojęty design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_magazyn-lifestyle_---nowy-projekt-grupy-wp,28536,artykul.html

- Z powodzeniem łączymy oczekiwania reklamodawcy i użytkowników. Zgodnie z przyjętą strategią inwestujemy w treści dłuższe i pogłębione, znacznie wykraczając poza standardowe postrzeganie segmentu lifestyle. Magazyn prezentuje więc ekskluzywne, atrakcyjne materiały redakcyjne, które doskonale wpisują się w strategię komunikacji marki. Spełniając wszelkie kryteria reklamy natywnej, realizują cele marketingowe klienta. – podkreśla Ingrid Hintz-Nowosad, odpowiedzialna za realizację projektu w obszarze Lifestyle GWP.

W czasach nasycenia standardowej powierzchni reklamowej działania wykorzystujące Content Marketing oraz angażujące formaty natywne są jednymi z najefektywniejszych form nowoczesnej komunikacji marketingowej.

- Dziś przeszło 60% „szytych na miarę” kampanii, realizowanych u dużego wydawcy wykorzystuje ekskluzywne treści, multimedia i angażujące funkcjonalności wpisujące się w user experience serwisów oraz kontekst – mówi Jan Buze, Dyrektor Departamentu Akcji Specjalnych w GWP. – Zapewnia to marketerom jakościowy kontakt z użytkownikiem, gwarantuje jego zaangażowanie i pozwala na realizację celów kampanii praktycznie na każdym etapie procesu sprzedażowego. „Magazyn Lifestyle” to doskonały przykład skutecznego, nowoczesnego content marketingu.

„Magazyn Lifestyle” GWP wyróżniają: kontent, styl, jednokolumnowa prezentacja artykułu, duże, wysokiej jakości zdjęcia. Na potrzeby części wywiadów realizowane zostały dedykowane sesje fotograficzne.

- Stawiamy na świetnych, doświadczonych autorów. Do współpracy przy pierwszym wydaniu magazynu zaprosiłyśmy Anetę Wawrzyńczak, Izabelę O’Sullivan, Agnieszkę Żukowską, Michała Suchorę, Łukasza Knapa. Autorskie felietony napisały Anna Dziewit-Meller i Agata Passent – mówi Ingrid Hintz-Nowosad. – W ramach projektu powstają reportaże, pogłębione wywiady i teksty o tematyce społecznej.

Magazyn dołączył do całej gamy narzędzi Content Marketingu oraz reklamy natywnej dostępnych w ofercie Grupy Wirtualna Polska. Uzupełnił takie rozwiązania jak Power Content, Brand Post, Temat/ Premiera Miesiąca oraz Quizy. Ponieważ każde wydanie magazynu wymaga indywidualnego podejścia – od ustalenia tematyki numeru, przez przygotowanie unikatowego kontentu najwyżej jakości, po projekt graficzny – zdecydowano, iż magazyn będzie wydawany tylko we współpracy z partnerami biznesowymi.

Projekt magazynu prowadzą, wraz z Departamentem Akcji Specjalnych, redakcje lifestyle’owe GWP, wydawca serwisów Lifestyle – Ingrid Hintz-Nowosad oraz redaktor naczelna Lifestyle, Karolina Wierzbińska.

Serwis magazyn.wp.pl zadebiutuje w weekend, treści z niego promowane będą (przez cały weekend) w ramach specjalnego modułu eksponowanego na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Źródło: Wirtualna Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764