logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Make Poland Great Again” - nowy format wideo Gazeta.pl i Make Life Harder

  PR 06.09.2017, przeczytano 745 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższy poniedziałek, 4 września br. o godz. 18:00 na stronie głównej Gazeta.pl będzie można obejrzeć premierowy odcinek programu "Make Poland Great Again", współtworzonego przez duet Make Life Harder. To komediowy night-show informacyjny prezentujący satyryczne spojrzenie na politykę i bieżące wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_make-poland-great-again_---nowy-format-wideo-gazeta.pl-i-make-life-harder,33636,artykul.html

- To pierwsza taka produkcja w historii Gazeta.pl. W polskich mediach brakuje atrakcyjnej publicystyki - trafiającej do młodych ludzi, podanej w nowoczesnej, zaczepnej, internetowej formie. Chcieliśmy nawiązać do świetnych amerykańskich show Johna Olivera i Stevena Colberta - mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl. - Make Life Harder to charyzmatyczni internetowi twórcy, z którymi od dawna chcieliśmy współpracować. „Make Poland Great Again” to nowe wyzwanie dla nich i dla nas - dodaje.

Make Life Harder to Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn - popularny blogerski duet, który od kilku lat satyrycznie komentuje polską rzeczywistość. Do tej pory swoimi obserwacjami dzielili się z prawie 250 tys. fanów na Facebooku oraz z czytelnikami swoich dwóch książek.

- Jeszcze wczoraj śmialiśmy się z szafiarek i pisaliśmy teksty o tym, jak jeść banana. Komentowanie polskiej polityki wydaje nam się naturalną kontynuacją naszej dotychczasowej kariery - mówi Rafał Żabiński. - Gdyby Piotr Kraśko i Tadeusz Drozda mieli mieć dziecko to byłoby to „Make Poland Great Again” - dodaje Jakobe Mansztajn.

Program „Make Poland Great Again” jest realizowany w formie zbliżonej do telewizyjnego night-show, w którym prowadzący siedzą za biurkiem, a w nagraniu na żywo uczestniczy publiczność. Osoby, które chciałyby wziąć udział w nagraniach, mogą zgłaszać się na adres mpga[at]agora.pl.

Nowe odcinki show „Make Poland Great Again” będą publikowane na stronie głównej Gazeta.pl w poniedziałki o godz. 18:00. W pierwszym sezonie programu zaplanowano osiem odcinków, każdy trwający ok. 12-15 minut. Program oraz jego fragmenty będą też publikowane w kanałach Gazeta.pl w mediach społecznościowych - na YouTube, Facebooku i Twitterze - oraz na oficjalnej stronie show - www.mpga.gazeta.pl.

Za nowy projekt, jako producent formatu, odpowiada Kamil Rutkowski, szef produkcji wideo w Gazeta.pl.

Startowi programu będzie towarzyszyła kampania w internetowych serwisach Agory (m.in. Gazeta.pl, Sport.pl, Plotek.pl, Logo24, Avanti24), w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram), w sieci kin Helios, w stacjach radiowych (Radio TOK FM, Rock Radio), w telewizji METRO oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania reklamowe przygotował dział marketingu Gazeta.pl.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764