logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards

  PR 13.11.2019, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz Public Dialog (PR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mali-ratownicy_-z-grand-prix-na-eventiada-ipra-golden-awards,384706,artykul.html

Gala podsumowująca tegoroczną edycję konkursu Eventiada IPRA Golden Awards odbyła się we wtorek, 12 listopada, w Moskwie. Projekt „Mali Ratownicy” zdobył Grand Prix
w uzasadnieniu jury za promowanie bezpieczeństwa wśród rodzin. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. W konkursie zgłoszono ponad 700 projektów z 13 krajów Europy oraz Azji.

- Zdobycie Grand Prix to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Marka Volkswagen chce budować odpowiedzialne postawy wśród młodych ludzi i temu właśnie mają służyć Mali Ratownicy. Umiejętność niesienia pierwszej pomocy i zareagowania w sytuacji, która może tego wymagać, jest przydatna przez całe życie. W naszych strefach dzieci nabywały także szereg innych cech, takich jak odwaga, chęć niesienia pomocy, odpowiedzialność i to właśnie na te aspekty mocno zwracaliśmy uwagę podczas szkoleń w strefach. Tegoroczna, trzecia już edycja była dla nas rekordowa. Dość powiedzieć, że na przestrzeni ostatnich trzech lat przeszkoliliśmy ponad 35 000 dzieci – mówi Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen.

Nominacje a następnie zwycięzcy w Eventiada IPRA Golden Awards 2019 byli wybierani przez międzynarodowe jury, złożone z ekspertów zajmujących się komunikacją i PR, którzy oceniali wedle następujących kryteriów: zgodność z międzynarodowymi najwyższymi standardami, innowacyjność w komunikacji, jakość analizy i insights, planowanie oraz egzekucję.

IPRA Golden Awards to największa globalna nagroda organizowana od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA), która od 1955 roku podnosi standardy praktyki public relations na całym świecie.

Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy” w 2017 roku. Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste a jakże ważne. Program każdemu dziecku daje fantastyczną okazję do budowania jego wiedzy, umiejętności, i poczucia pewności siebie. Zaszczepia umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dodaje odwagi i pobudza chęć pomagania innym. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stają się super bohaterami i uczą się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych.

Źródło: Volkswagen

www.volkswagen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Polomarket z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764