logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards

  PR 13.11.2019, przeczytano 772 razy
ilustracjastrzałka

„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz Public Dialog (PR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mali-ratownicy_-z-grand-prix-na-eventiada-ipra-golden-awards,384706,artykul.html

Gala podsumowująca tegoroczną edycję konkursu Eventiada IPRA Golden Awards odbyła się we wtorek, 12 listopada, w Moskwie. Projekt „Mali Ratownicy” zdobył Grand Prix
w uzasadnieniu jury za promowanie bezpieczeństwa wśród rodzin. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. W konkursie zgłoszono ponad 700 projektów z 13 krajów Europy oraz Azji.

- Zdobycie Grand Prix to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Marka Volkswagen chce budować odpowiedzialne postawy wśród młodych ludzi i temu właśnie mają służyć Mali Ratownicy. Umiejętność niesienia pierwszej pomocy i zareagowania w sytuacji, która może tego wymagać, jest przydatna przez całe życie. W naszych strefach dzieci nabywały także szereg innych cech, takich jak odwaga, chęć niesienia pomocy, odpowiedzialność i to właśnie na te aspekty mocno zwracaliśmy uwagę podczas szkoleń w strefach. Tegoroczna, trzecia już edycja była dla nas rekordowa. Dość powiedzieć, że na przestrzeni ostatnich trzech lat przeszkoliliśmy ponad 35 000 dzieci – mówi Hubert Niedzielski, kierownik ds. PR marki Volkswagen.

Nominacje a następnie zwycięzcy w Eventiada IPRA Golden Awards 2019 byli wybierani przez międzynarodowe jury, złożone z ekspertów zajmujących się komunikacją i PR, którzy oceniali wedle następujących kryteriów: zgodność z międzynarodowymi najwyższymi standardami, innowacyjność w komunikacji, jakość analizy i insights, planowanie oraz egzekucję.

IPRA Golden Awards to największa globalna nagroda organizowana od 1990 roku przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA), która od 1955 roku podnosi standardy praktyki public relations na całym świecie.

Volkswagen stworzył program „Mali Ratownicy” w 2017 roku. Jego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci i pokazanie, że jest to bardzo proste a jakże ważne. Program każdemu dziecku daje fantastyczną okazję do budowania jego wiedzy, umiejętności, i poczucia pewności siebie. Zaszczepia umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, dodaje odwagi i pobudza chęć pomagania innym. W specjalnych strefach na polskich plażach, dzieci stają się super bohaterami i uczą się prawidłowo udzielać pierwszej pomocy, pod czujnym okiem profesjonalnych ratowników medycznych.

Źródło: Volkswagen

www.volkswagen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
Employer Branding Excellence Awards 2024: wyróżnienie dla Hochland
7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdano nagrody w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employer brandingowych. W tym roku firma Hochland Polska zdobyła wyróżnienie w kategorii ‘Strona/zakładka kariery’.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764