logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mamo, tato, wolę wodę!” − rusza 13. edycja programu edukacyjnego Żywiec Zdrój

  PR 12.09.2022, przeczytano 490 razy
ilustracja

Zdrojek z gronem przyjaciół zaprasza do 13. odsłony realizowanego przez Żywiec Zdrój programu edukacyjnego „Mamo, tato, wolę wodę!”. Za kompleksowe przygotowanie i wdrożenie programu ponownie odpowiada NAV agency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mamo%2C-tato%2C-wole-wode%21_-%E2%88%92-rusza-13.-edycja-programu-edukacyjnego-zywiec-zdroj,397185,artykul.html

Program edukacyjny „Mamo, tato, wolę wodę!” jest jednym z najbardziej cenionych programów edukacyjnych w Polsce. W zeszłym roku do „Mamo, tato, wolę wodę!” przystąpiło blisko 6 tysięcy przedszkoli i 420 tysięcy dzieci. Od pierwszej edycji programu, która miała miejsce w 2009 roku, Zdrojek gościł w 22 tysiącach placówek, a o prawidłowych nawykach żywieniowych uczyło się ponad 2 miliony przedszkolaków.

Nauczyciele, którzy wzięli udział w ankiecie na koniec 12. edycji programu, ocenili, że scenariusze były atrakcyjne dla dzieci i odpowiednio dopasowane do grup wiekowych. Dostrzegli też, że wiedza dzieci z zakresu ochrony środowiska jest większa oraz że chętniej sięgają one po wodę. Ogólna ocena poprzedniej edycji programu była bardzo pozytywna, a biorący udział w ankiecie nauczyciele wyrazili zainteresowanie wzięciem udziału w kolejnej odsłonie i chętnie poleciliby program „Mamo, tato, wolę wodę” innym pedagogom.

Nadrzędnym celem programu nadal jest wykształcenie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych, ze szczególnym uwzględnieniem istoty regularnego picia wody. Dzieci dowiedzą się także, w jaki sposób mogą pomóc chronić środowisko. Zarejestrowane w programie przedszkola otrzymają dedykowane scenariusze zajęć, angażujące dzieci i wychowawców do wspólnej nauki poprzez zabawę. Rodzice także mogą włączyć się do „Mamo, tato, wolę wodę!”, pobierając ze strony programu materiały, które zrealizują wspólnie z dziećmi w domu.

By zapisać się do „Mamo, tato, wolę wodę”, należy wypełnić formularz na www.wolewode.pl. Wszystkie materiały edukacyjne dostępne są dla nauczycieli w formie online na stronie programu. Organizator na koniec programu dla zarejestrowanych placówek przygotował konkurs z ciekawymi nagrodami edukacyjnymi.

Za realizację 13. edycji programu ponownie odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Tegoroczna edycja będzie kontynuacją ubiegłorocznej formuły odświeżonej przez agencję.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DTF Trendy 2024 – nowe możliwości, inspiracje i praktyka w produkcji transferów
W dniach 19-21 marca 2024 r API.PL organizuje spotkania DTF TRENDY 2024. Event dedykowany jest producentom odzieży, drukarniom , które chcą produkować transfery DTF, firmom, które pragną rozszerzyć swoje możliwości produkcyjne o nową technologię .
Uniqua, Sulej i Zbrojewicz promują ubezpieczenia komunikacyjne
Wystartowała najnowsza kampania reklamowa marki UNIQA Polska, w której ubezpieczyciel promuje produkty z obszaru ubezpieczeń komunikacyjnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Arena Media (Havas Media Network).
Cupra i FC Barcelona przedłużają i rozszerzają współpracę
CUPRA oraz jedna z najpopularniejszych piłkarskich drużyn na świecie, FC Barcelona, ogłosiły przedłużenie umowy partnerskiej na kolejne 5 sezonów, do 2029 roku. Hiszpański producent pozostaje Oficjalnym Partnerem Motoryzacyjnym i Mobilnym klubu, co oznacza m.in., że zawodnicy nadal będą korzystać z samochodów barcelońskiej firmy. Marka poszerza również swoje...
Kampania Lipton z Julią Wieniawą
3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.
Lavazza przedłuża współpracę z Cut The Mustard
Firma Lavazza przedłużyła bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie piąty rok wspierała reklamowo markę Lavazza w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764