logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mamy coś do przekazania” w charytatywnej kampanii Zooplus.pl

  PR 06.10.2020, przeczytano 1813 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania sklepu internetowego zooplus.pl – „Mamy coś do przekazania”, która ma na celu pomoc podopiecznym Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie (Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami). Działania kreatywne przygotowała agencja LiquidThread, za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mamy-cos-do-przekazania_-w-charytatywnej-kampanii-zooplus.pl,388672,artykul.html

To pierwsza kampania realizowana przez agencje należące do Publicis Groupe na rzecz zooplus.pl i jednocześnie pierwsze działania o tak szerokim zasięgu podjęte przez markę.

W najnowszej kampanii zooplus.pl oddaje głos zwierzętom i to one stają się ambasadorami marki. Zwierzaki w kampanijnych kreacjach opowiadają o problemach w schroniskach i zachęcają do pomagania.

Pomoc jest banalnie prosta – wystarczy zrobić zakupy na zooplus.pl. W październiku część dochodu z produktów wybranych marek, zooplus.pl przeznaczy na zakup specjalistycznego pojazdu do transportu zwierząt dla krakowskiego schroniska.

Kreacje kampanii powstały we współpracy z Martą Zabłocką, znaną rysowniczką aktywnie zaangażowaną w tematykę pomagania zwierzętom.

– Cieszymy się, że po raz kolejny możemy pomóc zwierzętom w potrzebie. Jesteśmy największym internetowym sklepem zoologicznym w Europie i ciągle rośniemy. Wartość sprzedaży netto zooplus w pierwszej połowie tego roku wyniosła 862 miliony euro, z czego prawie 80 milionów euro w Polsce. Oferujemy ponad 8000 produktów dla zwierząt domowych, jednak naszą misją jest także dbanie o dobrobyt tych, które miały mniej szczęścia w życiu. Od wielu lat prowadzimy szerokie działania charytatywne, w ramach których przekazaliśmy już kilkudziesięciu organizacjom prozwierzęcym w naszym kraju setki tysięcy złotych. Akcja „Mamy coś do przekazania” jest tego naturalną kontynuacją – mówi Barbara Sadowska, Dyrektor Regionalny CEE w zooplus.

- Działania na rzecz innych są bardzo ważną częścią mojego życia. Cenię sobie współpracę z firmami, które czują się odpowiedzialne społecznie. Szczególnie tam, gdzie nieustannie jest tak wiele do zrobienia. Nasze zwierzaki bardzo lubią zooplusa za jakość obsługi. Włączenie się w projekt wspierający działania KTOZ-u było więc dla mnie oczywistością. Ważnym aspektem jest dla mnie również wysoki standard współpracy po stronie zooplusa i agencji. Myślę, że to idealne okoliczności do dokonywania realnych zmian. Bardzo dziękuję za zaproszenie do bycia ich częścią. – komentuje Marta Zabłocka, ilustratorka.

- W LiquidThread nie brakuje miłośników zwierząt, a psy towarzyszą nam na co dzień w pracy, dlatego temat pomocy schronisku jest nam bardzo bliski. Praca nad wielokanałową kampanią, która ma na celu wspieranie zwierzaków sprawiła nam ogromną przyjemność i dała mnóstwo satysfakcji. Cieszę się, że mogliśmy w pewien sposób oddać głos tym, którzy na co dzień go nie mają – zwierzakom. Bo kto lepiej opowie o ich potrzebach niż one same? – powiedziała Martyna Jacewicz, Communication Specialist w LiquidThread.   

Działania prowadzone są w digitalu (social media, youtube), lokalnym radiu (30-sekundowe spoty), na nośnikach reklamy zewnętrznej w Krakowie (citilighty, backlighty, naklejki w wagonach, spot na Bagateli i na ekranach w autobusach). Kampania obejmuje też współpracę contentową z AszDziennikiem oraz działania z znanymi osobami, zaangażowanymi w pomaganie zwierzętom. Do akcji włączyli się: Marcin Dorociński, Olga Frycz, Marzena Rogalska, Janiną Daily, Monika Pławucka, Rezigiusz i Agata (a właściwie ich pies - Klucha), Zosia Zborowska (oddając głos Wieśce – PSINFLUENSERCE), Red Lipstick Monster i redaktorzy Vogule Poland. Socialmediowe konta influencerów zostają przejęte przez ich zwierzaki, które w myśl hasła kampanii mają coś do przekazania swoim followersom.

Za pomysł, koncepcję kreatywną i realizację działań odpowiada digitalowo-contentowa agencja – LiquidThread (Publicis Groupe). Strategią mediową, planowaniem i zakupem mediów zajął się Spark Foundry (Publicis Groupe). Działania wystartowały na początku października.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764