logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mamy energię do zmian” – rozśpiewana kampania wizerunkowa PGE

  PR 22.11.2019, przeczytano 1254 razy
ilustracja

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mamy-energie-do-zmian_-%E2%80%93-rozspiewana-kampania-wizerunkowa-pge,384826,artykul.html

Nowa kampania PGE ma charakter wizerunkowo-produktowy i składają się na nią trzy 30-sekundowe spoty – dwa wizerunkowe i jeden produktowy. Ze względu na zbliżający się okres świąteczny, tematyka kampanii obejmie zarówno kreacje bożonarodzeniowe, jak i dotyczące ogólnego profilu działalności PGE, czyli energetyki, z zaakcentowaniem zmian, jakie przechodzi firma. Kampania będzie prowadzona w telewizji, w kinie i serwisach VOD. Działaniami wspierającymi będzie reklama w prasie i OOH oraz display w Internecie. Do promocji wykorzystane zostaną także korporacyjne kanały w mediach społecznościowych.

- Nasze działania to wyjście naprzeciw potrzebom klientów, którzy poszukują ekologicznych i przyjaznych środowisku rozwiązań. Jako lider sektora energetycznego i największy wytwórca energii elektrycznej z OZE, sukcesywnie umacniamy swoją pozycję na tym rynku. PGE to dzisiaj kilkanaście farm wiatrowych na lądzie, ponad trzydzieści elektrowni wodnych, a także bardzo ambitny plan związany z inwestycjami w panele fotowoltaiczne i zaawansowany program budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim, które zasilą czystą i ekologiczną energią nawet kilka milionów gospodarstw domowych – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. - Nasza zielona transformacja to także oferta dla klientów – stacje ładownia samochodów elektrycznych, e-carsharing, oferta instalacji fotowoltaicznych dla odbiorców indywidualnych, a także ciepło systemowe, czyli ograniczanie smogu poprzez przyłączenia budynków do sieci ciepłowniczej. To doskonały dowód na to, że – zgodnie z hasłem kampanii – mamy energię do zmian. Ponadto, to na nas, liderze sektora, ciąży największa odpowiedzialność za jego transformację i my tę niezwykle ambitną misję sukcesywnie realizujemy – dodaje.

W spotach reklamowych zostaną zaprezentowane kreacje pracowników oraz klientów PGE, którzy w trakcie wykonywania zarówno swoich służbowych, jak i codziennych obowiązków, podśpiewują utwór „Zielono mi”. W ten sposób podkreślono utożsamianie się pracowników PGE z zielonym kierunkiem zmian, jaki obrała Grupa. Entuzjazm ten udziela się także klientom, którzy mogą korzystać z ekologicznych rozwiązań oferowanych przez PGE.

W kampanii szczególny nacisk został położony na transformację PGE w kierunku odnawialnych źródeł energii i proekologiczne działania podejmowane przez Grupę. Już dziś PGE jest liderem OZE w Polsce, a realizowane przez Grupę inwestycje będą tę pozycję umacniać. W spotach wizerunkowych zostaną zaprezentowane najważniejsze przedsięwzięcia PGE z zakresu zielonej energetyki, m.in. zasilane zieloną energią stacje ładowania samochodów elektrycznych, farmy wiatrowe i fotowoltaiczne, jak również wizualizacja morskich farm wiatrowych, które dzięki PGE już za kilka lat staną na Morzu Bałtyckim. Natomiast w spocie produktowym zostaną przedstawione nowoczesne narzędzia obsługi klienta: e-faktura, eBOK oraz PGE e-Sklep. Dodatkowo, w trakcie trwania kampanii, PGE e-Sklep uruchomi specjalną promocję.

Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności PGE, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą produktową, jak również budowanie jej wizerunku jako lidera odnawialnych źródeł energii, tym samym firmy innowacyjnej i ekologicznej.

Najnowsza kampania wizerunkowa PGE wystartowała 18 listopada i potrwa do 31 grudnia 2019 roku. Za jej kreację oraz produkcję odpowiada agencja The Digitals, a zaplanowaniem oraz zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith Poland.

Źródło: PGE

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764