logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Mamy słowa” – wyjątkowy spot na Dzień Matki od Kobieta.gazeta.pl

  PR 26.05.2023, przeczytano 394 razy

Z okazji Dnia Matki serwis Kobieta.Gazeta.pl zaplanował akcję „Mamy słowa”, mającą na celu pokazywanie i celebrowanie prawdziwych emocji. Oprócz publikacji związanych ze świętem, w ramach projektu powstał również spot, w którym redakcja portalu Gazeta.pl oraz zaproszone gwiazdy podzieliły się przemyśleniami na temat swoich relacji z mamami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mamy-slowa_-%E2%80%93-wyjatkowy-spot-na-dzien-matki-od-kobieta.gazeta.pl,400133,artykul.html

Dzień Matki zazwyczaj kojarzy się z kwiatami i laurkami. Redakcja serwisu Kobieta.Gazeta.pl postanowiła nadać mu bardziej emocjonalne znaczenie, prezentując słowa, które dzieci – niezależnie od wieku – chciałyby powiedzieć swoim mamom lub usłyszeć od nich. W spocie uwieczniono bardzo różne wypowiedzi – od życzenia mamom więcej czasu dla siebie, przez chwalenie ich dokonań, aż po chęci usłyszenia od nich słów docenienia. Całość tworzy niezwykły przewodnik po relacjach. W projekcie wzięli udział dziennikarze i dziennikarki portalu Gazeta.pl: Rafał Madajczak, Natalia Kurczak, Klaudia Kolasa, Bartłomiej Marcinkowski, Agnieszka Matracka, Ewa Walas i Tomasz Korniejew, a także znane osoby: Małgorzata Rozenek-Majdan, Sylwia Nowak, Monika Miller, Ania Świątczak, Józefina Lubieniecka, Gamou Fall, Ewelina Flinta, Bovska, Tymek Komarczewski oraz Wiktoria Kowalczyk z zespołu Małe TGD.

– W Dniu Matki zazwyczaj skupiamy się na składaniu życzeń. My również postanowiłyśmy podarować mamom nasze słowa, ale przy tym skupić się przede wszystkim na emocjach – mówi Ewa Walas, redaktorka naczelna serwisów lifestyle’owych w Gazeta.pl. – Spot Kobieta.Gazeta.pl to swego rodzaju przewodnik po emocjach i potrzebach. Oddajemy w nim głos dzieciom, tym mniejszym i już dorosłym, które opowiadają o ważnych z ich perspektywy zdaniach, które powinny lub już pojawiły się w rozmowach z mamami – tłumaczy.

– Codziennie setki kobiet na całym świecie słyszą słowo „mama” – mówi Natalia Kurczak, szefowa serwisu Kobieta.Gazeta.pl. – Każdemu z nas kojarzy się ono z czymś innym, dla każdego niesie inny ładunek emocjonalny. Do spotu „Mamy słowa” zaprosiłyśmy zarówno znane twarze, jak i członków naszej redakcji. Każda z tych osób miała do powiedzenia ważne zdania, które chciałaby usłyszeć od swoich mam – dodaje.

Spot będzie miał swoją premierę w piątek, 26 maja br. na łamach Kobieta.Gazeta.pl. Akcja będzie również promowana w innych serwisach Gazeta.pl, w mediach społecznościowych ambasadorów projektu oraz w kinach sieci Helios.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dzień Cudów na 35-lecie RMF FM
RMF FM świętuje 35-lecie z charakterystycznym dla siebie rozmachem! 15 stycznia na ulice całej Polski wyruszą trzy żółto-niebieskie konwoje RMF FM – pełne prezentów, które prowadzący rozdadzą słuchaczom w najróżniejszych zakątkach kraju. To będzie dzień pełen emocji, radości i niespodzianek! Kulminacja obchodów odbędzie się...
Piłka w grze. Sen zimowy w Ekstraklasie i I Lidze, koniec dobrej passy Lewandowskiego
Na krajowych boiskach rozegrano tylko jedną w pełni grudniową kolejkę zmagań ligowych. To stąd w głównej mierze wynikają spadki wyników medialnych drużyn analizowanych przez Instytut Monitorowania Mediów. W ligach zagranicznych nie ma tak długiej przerwy i odbyło się o wiele więcej meczów, ale słabsza forma Roberta Lewandowskiego przełożyła się...
Pomiar efektywności sponsoringu w sporcie i kulturze. Szkolenie online
Instytut Monitorowania Mediów organizuje kolejne bezpłatne szkolenie online, tym razem poświęcone działaniom sponsoringowym. Webinar „Pomiar efektywności sponsoringu z wykorzystaniem monitoringu mediów” odbędzie się w czwartek 16 stycznia 2025 roku o godzinie 12:00. Uczestnicy spotkania poznają m.in. ranking najbardziej...
Kanał YouTube Gońca z oprawą muzyczną od Chrisa Carsona
Znany producent muzyczny Chris Carson stworzył nową oprawę muzyczną dla kanału Goniec. Widzowie mogli ją usłyszeć po raz pierwszy w poniedziałek 13 stycznia 2025 r., podczas programu na żywo prowadzonego przez Radosława Grucę.
Oferta dla nowych subskrybentów na urodziny Puls Biznesu
Z okazji 28. urodzin „Pulsu Biznesu” przygotował specjalną ofertę promocyjną dla nowych subskrybentów oraz czytelników odnawiających dostęp do pełnych treści na pb.pl. Od 14 do 31 stycznia br. będzie można nabyć roczną subskrypcję z 50 proc. rabatem od ceny regularnej. Serwis pb.pl ma obecnie ponad 32 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych, przy 5 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764