logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Masz aparat, jesteś twórcą” - kampania na 10-lecie Akademii Nikona

  PR 18.07.2019, przeczytano 221 razy

Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_masz-aparat%2C-jestes-tworca_---kampania-na-10-lecie-akademii-nikona,383296,artykul.html

Akademia Nikona od 2009 roku organizuje kursy i warsztaty, w których udział wzięło już ponad 15 000 uczestników. Działa w ramach międzynarodowej sieci szkół fotograficznych Nikon School. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych fotografów pozwalają zdobywać wiedzę o fotografii i doskonalić się w obsłudze sprzętu.

Akademia Nikona od początku udowadnia, że fotografowanie może stać się początkiem nowej drogi – nowym doświadczeniem, hobby czy nawet pracą. Właśnie ruszyła kampania podsumowująca ostatnie 10 lat działalności Akademii pt. „Masz aparat, jesteś twórcą". Jej osią jest cykl „Dziesięciolecie Twórców”. Z grona dotychczasowych uczestników szkoleń zaproszono do współpracy tych, którzy najbardziej rozwinęli swoje umiejętności, a pasję do fotografii często przekształcili w zawód. Poznamy ich historie i dowiemy się, jak udział w Akademii Nikona zmienił ich (nie tylko zawodowe) życie. Historie będą prezentowane na dedykowanej stronie www.akademianikona.pl/landingi/10lat oraz w kanałach społecznościowych Akademii.

– Ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko. Wraz z rozwojem internetu i mediów społecznościowych robienie zdjęć stało się jednym z najbardziej dostępnych sposobów wyrażania siebie - komentuje Katarzyna Romaniuk, Manager Projektu Akademia Nikona. – Jednak podobnie jak 10 lat temu, tak i dziś, ważne są umiejętności. Dlatego nasze kursy i warsztaty przeznaczone są zarówno dla osób będących na samym początku drogi, jak i dla profesjonalistów, chcących przetestować zaawansowany sprzęt, rozwinąć się w nowej dla siebie dziedzinie czy podpatrzeć innych twórców przy pracy – dodaje.

Z okazji 10-lecia Akademia Nikona zaprasza także na cykl otwartych spotkań z fotografami - offline i online. Bezpłatne warsztaty odbędą się m.in. podczas Volvo Gdynia Sailing Days w dniach 1-3 sierpnia oraz w ramach Foto Art Festival w Bielsku Białej 19 października.

Dodatkowo na fanpage’u Akademii Nikona na Facebooku zaplanowano spotkania live. Wezmą w nich udział znani fotografowie, m.in. Paweł Chara, który opowie o podróżowaniu jako sposobie na życie czy Paweł Duma, który zdradzi kulisy pracy w Akademii Nikona.

Akademia Nikona zaangażowała do współpracy również influencerów. Już 24 lipca, podczas transmisji live na Facebooku, Kinga Błaszczyk-Wójcicka, autorka bloga Green Morning, opowie o kompozycji - na talerzu i w fotografii. Natomiast po wakacjach do grona wykładowców Akademii Nikona dołączy blogerka i instagramerka Kasia Będzińska. Podczas zajęć z fotografii instagramowej opowie, jak tworzyć zdjęcia na potrzeby social mediów (tzw. flatlays), zdradzi, jak przygotować wnętrze do sesji zdjęciowej oraz jak zaprezentować na zdjęciu promowany produkt.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764