logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Masz aparat, jesteś twórcą” - kampania na 10-lecie Akademii Nikona

  PR 18.07.2019, przeczytano 559 razy

Akademia Nikona celebruje 10-lecie działalności, angażując do współpracy znanych fotografów, influencerów, a także uczestników swoich szkoleń. W jubileuszowej kampanii online pokazuje, że ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_masz-aparat%2C-jestes-tworca_---kampania-na-10-lecie-akademii-nikona,383296,artykul.html

Akademia Nikona od 2009 roku organizuje kursy i warsztaty, w których udział wzięło już ponad 15 000 uczestników. Działa w ramach międzynarodowej sieci szkół fotograficznych Nikon School. Zajęcia prowadzone przez doświadczonych fotografów pozwalają zdobywać wiedzę o fotografii i doskonalić się w obsłudze sprzętu.

Akademia Nikona od początku udowadnia, że fotografowanie może stać się początkiem nowej drogi – nowym doświadczeniem, hobby czy nawet pracą. Właśnie ruszyła kampania podsumowująca ostatnie 10 lat działalności Akademii pt. „Masz aparat, jesteś twórcą". Jej osią jest cykl „Dziesięciolecie Twórców”. Z grona dotychczasowych uczestników szkoleń zaproszono do współpracy tych, którzy najbardziej rozwinęli swoje umiejętności, a pasję do fotografii często przekształcili w zawód. Poznamy ich historie i dowiemy się, jak udział w Akademii Nikona zmienił ich (nie tylko zawodowe) życie. Historie będą prezentowane na dedykowanej stronie www.akademianikona.pl/landingi/10lat oraz w kanałach społecznościowych Akademii.

– Ostatnia dekada zmieniła w fotografii niemal wszystko. Wraz z rozwojem internetu i mediów społecznościowych robienie zdjęć stało się jednym z najbardziej dostępnych sposobów wyrażania siebie - komentuje Katarzyna Romaniuk, Manager Projektu Akademia Nikona. – Jednak podobnie jak 10 lat temu, tak i dziś, ważne są umiejętności. Dlatego nasze kursy i warsztaty przeznaczone są zarówno dla osób będących na samym początku drogi, jak i dla profesjonalistów, chcących przetestować zaawansowany sprzęt, rozwinąć się w nowej dla siebie dziedzinie czy podpatrzeć innych twórców przy pracy – dodaje.

Z okazji 10-lecia Akademia Nikona zaprasza także na cykl otwartych spotkań z fotografami - offline i online. Bezpłatne warsztaty odbędą się m.in. podczas Volvo Gdynia Sailing Days w dniach 1-3 sierpnia oraz w ramach Foto Art Festival w Bielsku Białej 19 października.

Dodatkowo na fanpage’u Akademii Nikona na Facebooku zaplanowano spotkania live. Wezmą w nich udział znani fotografowie, m.in. Paweł Chara, który opowie o podróżowaniu jako sposobie na życie czy Paweł Duma, który zdradzi kulisy pracy w Akademii Nikona.

Akademia Nikona zaangażowała do współpracy również influencerów. Już 24 lipca, podczas transmisji live na Facebooku, Kinga Błaszczyk-Wójcicka, autorka bloga Green Morning, opowie o kompozycji - na talerzu i w fotografii. Natomiast po wakacjach do grona wykładowców Akademii Nikona dołączy blogerka i instagramerka Kasia Będzińska. Podczas zajęć z fotografii instagramowej opowie, jak tworzyć zdjęcia na potrzeby social mediów (tzw. flatlays), zdradzi, jak przygotować wnętrze do sesji zdjęciowej oraz jak zaprezentować na zdjęciu promowany produkt.

Źródło: Nikon

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

NAV agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras
Z początkiem nowego roku agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.
Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764