logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Media & Marketing Polska” na nośnikach Ströer TV w warszawskim metrze

  PR 06.06.2019, przeczytano 735 razy
ilustracjastrzałka

Od 3 czerwca (poniedziałek) pasażerowie warszawskiego metra mają możliwość zapoznania się z najświeższymi informacjami z branży marketingowej dostarczonymi przez miesięcznik „Media & Marketing Polska”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_media-and-marketing-polska_-na-nosnikach-str%C3%B6er-tv-w-warszawskim-metrze,382784,artykul.html

„Media & Marketing Polska” („MMP”) rozpocznie emisję informacji na prawie 2 tys. ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów warszawskiego metra.

Na ekranach prezentowany będzie cotygodniowy serwis informacyjny przygotowywany przez redakcję ”MMP” i MMP24. Treści z bloku „MMP” adresowane będą do pasażerów, którzy nie tylko zawodowo zajmują się tematem marketingu, mediów, public relations, ale również są zainteresowani ogólnymi trendami szeroko pojętej branży medialnej.

– Marki i reklama już dawno przestały być przedmiotem zainteresowania wyłącznie profesjonalistów i stały się elementem popkultury. Na ekranach w metrze zaprezentujemy informacje, które pokażą, jak ciekawy jest świat mediów i reklamy – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „MMP”.

- Emitowanie, obok reklam, atrakcyjnego i przyciągającego uwagę pasażerów contentu, to kluczowy element strategii rozwoju Ströer TV. Do treści dostarczanych przez Polsat News, twórców aplikacji do nauki angielskiego Fiszkoteka, a także naszego autorskiego cyklu „Następna Stacja Kultura”, dodajemy materiały medialno-lifestyle’owe stworzony przez naszych partnerów z VFP Communications – mówi Tomasz Cirmirakis, marketing communication manager, Ströer Media.

Tydzień od premiery pierwszego bloku informacyjnego „MMP” do treści emitowanych w warszawskim metrze dołączą również newsy z dwóch pozostałych tytułów wydawanych przez VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. – miesięczników „Food Service” oraz „Handel” z serwisami internetowymi ouichef.pl oraz handelextra.pl.

– Informacje z „Food Service”/ouichef.pl adresowane będą do wszystkich zainteresowanych branżą gastronomiczną, czyli restauracjami, kawiarniami, szefami kuchni i światem foodies – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna portalu.

Atrakcyjny kontent informacyjny dotyczący handlu, produktów i ciekawych kampanii w  branży FMCG dostarczy redakcja portalu Handelextra.pl.

– Pasażerowie metra  otrzymają pakiet najświeższych i najciekawszych informacji o tematach, które nieustannie rozpalają emocje, jak choćby kwestia handlu w niedziele – zapowiada Ilona Mrozowska, redaktora naczelna portalu.

Serwisy informacyjne („MMP”, „FS” i „Handel”) emitowane będą adekwatnie do pory dnia, skierowane do pasażerów i dostosowane do czasu podróży.

Źródło: VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764