logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Media & Marketing Polska” na nośnikach Ströer TV w warszawskim metrze

  PR 06.06.2019, przeczytano 733 razy
ilustracjastrzałka

Od 3 czerwca (poniedziałek) pasażerowie warszawskiego metra mają możliwość zapoznania się z najświeższymi informacjami z branży marketingowej dostarczonymi przez miesięcznik „Media & Marketing Polska”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_media-and-marketing-polska_-na-nosnikach-str%C3%B6er-tv-w-warszawskim-metrze,382784,artykul.html

„Media & Marketing Polska” („MMP”) rozpocznie emisję informacji na prawie 2 tys. ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów warszawskiego metra.

Na ekranach prezentowany będzie cotygodniowy serwis informacyjny przygotowywany przez redakcję ”MMP” i MMP24. Treści z bloku „MMP” adresowane będą do pasażerów, którzy nie tylko zawodowo zajmują się tematem marketingu, mediów, public relations, ale również są zainteresowani ogólnymi trendami szeroko pojętej branży medialnej.

– Marki i reklama już dawno przestały być przedmiotem zainteresowania wyłącznie profesjonalistów i stały się elementem popkultury. Na ekranach w metrze zaprezentujemy informacje, które pokażą, jak ciekawy jest świat mediów i reklamy – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „MMP”.

- Emitowanie, obok reklam, atrakcyjnego i przyciągającego uwagę pasażerów contentu, to kluczowy element strategii rozwoju Ströer TV. Do treści dostarczanych przez Polsat News, twórców aplikacji do nauki angielskiego Fiszkoteka, a także naszego autorskiego cyklu „Następna Stacja Kultura”, dodajemy materiały medialno-lifestyle’owe stworzony przez naszych partnerów z VFP Communications – mówi Tomasz Cirmirakis, marketing communication manager, Ströer Media.

Tydzień od premiery pierwszego bloku informacyjnego „MMP” do treści emitowanych w warszawskim metrze dołączą również newsy z dwóch pozostałych tytułów wydawanych przez VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. – miesięczników „Food Service” oraz „Handel” z serwisami internetowymi ouichef.pl oraz handelextra.pl.

– Informacje z „Food Service”/ouichef.pl adresowane będą do wszystkich zainteresowanych branżą gastronomiczną, czyli restauracjami, kawiarniami, szefami kuchni i światem foodies – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna portalu.

Atrakcyjny kontent informacyjny dotyczący handlu, produktów i ciekawych kampanii w  branży FMCG dostarczy redakcja portalu Handelextra.pl.

– Pasażerowie metra  otrzymają pakiet najświeższych i najciekawszych informacji o tematach, które nieustannie rozpalają emocje, jak choćby kwestia handlu w niedziele – zapowiada Ilona Mrozowska, redaktora naczelna portalu.

Serwisy informacyjne („MMP”, „FS” i „Handel”) emitowane będą adekwatnie do pory dnia, skierowane do pasażerów i dostosowane do czasu podróży.

Źródło: VFP Communications Ltd. Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764