logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Metrocafe.pl na Woodstock” po raz ósmy

  PR 15.07.2016, przeczytano 567 razy
ilustracjastrzałka

Specjalne wydanie dziennika "Metrocafe.pl" będzie towarzyszyć uczestnikom 22. Przystanku Woodstock w Kostrzynie nad Odrą, odbywającego się w dniach 14-16 lipca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_metrocafe.pl-na-woodstock_-po-raz-osmy,29291,artykul.html

"Metrocafe.pl na Woodstock" jest jedyną oficjalną gazetą festiwalową. W tegorocznym wydaniu czytelnicy znajdą nie tylko tradycyjny festiwalowy rozkład jazdy, ale też wywiad z Jurkiem Owsiakiem, który mówi o klimacie Przystanku Woodstock oraz o dalszych losach imprezy. O swoim udziale w festiwalu opowiedzą: Piotr Rogucki, Adam Konkol, zespół CETI, Grubson oraz Marcelina.

"Metrocafe.pl" jest patronem medialnym Przystanku Woodstock i przygotowuje specjalne wydanie dla uczestników festiwalu już po raz ósmy. Gazeta, licząca 24 strony w formacie A4, będzie bezpłatnie dystrybuowana w dniach 15 i 16 lipca br. w nakładzie 20 tysięcy egzemplarzy. Partnerem wydania jest PLAY.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764