logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Miasto ING” z czterema nagrodami po Gali KTR i Innovation 2022

  PR 14.10.2022, przeczytano 539 razy

„Miasto ING” w Roblox otrzymało złotą statuetkę za „Innowację w komunikacji” i nagrodę specjalną „Innovation of the Year” w konkursie Innovation 2022 a także dwa Brązowe Miecze w konkursie KTR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_miasto-ing_-z-czterema-nagrodami-po-gali-ktr-i-innovation-2022,397612,artykul.html

- Współczesne gry to nie tylko rozrywka sama w sobie ale też nauka logicznego myślenia, pracy w grupie i wspólnego spędzania czasu. Stworzyliśmy grę, w której nastolatki mogą ćwiczyć swoje nawyki finansowe ale w sposób, jaki preferują - grając. Postanowiliśmy jako marka wejść na platformę Roblox, która jest obecnie najbardziej uniwersalną platformą do tworzenia wirtualnych światów. Zainteresowanie Miastem ING przerosło nasze oczekiwania. Ponad 315 000 wizyt w grze i 7500 komentarzy w sieci na ten temat, potwierdziło, że to był dobry wybór. Jesteśmy przekonani, że takie niestandardowe podejście, ale także nienachalne wejście w świat młodych ludzi, sprawi, że staniemy się dla nich fajna marką. Cieszymy się, że nasz projekt docenili również eksperci z branży. Planujemy nadal go rozwijać – powiedział Łukasz Król, Marketing Expert w ING Banku Śląskim, lider projektu „Miasto ING”.

Twórcy projektu „Miasto ING” w Roblox kilkukrotnie odbierali nagrodę na tegorocznej gali Innovation i KTR. Projekt został nagrodzony w następujących kategoriach:

Konkurs INNOVATION:

  • Złoto w kategorii „Innowacje w komunikacji”, podkategoria „Content & Entertainment”,
  • Nagroda „Innovation of the Year”, best of spośród prac nagrodzonych złotem.

Konkurs KTR:

  • Brąz w kategorii „Communication”,
  • Brąz w kategorii „Technology”.

Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce. W wirtualnym świecie marki pod nazwą „Miasto ING” gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. To do nich należy decyzja czy chcą te pieniądze zaoszczędzić i kupić za nie np. pierwsze wirtualne mieszkanie czy wolą je wydać na udoskonalenie swojej postaci.

Miasto ING to wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy podstaw oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Projekt powstał by pomóc młodym wejść w finansową dorosłość i w naturalnym środowisku serwera Roblox poznać życiowe zasady zarabiania i zarządzania pieniędzmi.

Projekt we współpracy z agencjami GONG i Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Wśród laureatów tegorocznej Gali KTR i INNOVATION 2022 przyznano 30 nagród w konkursie INNOVATION, w tym tylko 9 złotych i  159 nagród w Konkursie KTR.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764