logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Miasto ING” z czterema nagrodami po Gali KTR i Innovation 2022

  PR 14.10.2022, przeczytano 537 razy

„Miasto ING” w Roblox otrzymało złotą statuetkę za „Innowację w komunikacji” i nagrodę specjalną „Innovation of the Year” w konkursie Innovation 2022 a także dwa Brązowe Miecze w konkursie KTR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_miasto-ing_-z-czterema-nagrodami-po-gali-ktr-i-innovation-2022,397612,artykul.html

- Współczesne gry to nie tylko rozrywka sama w sobie ale też nauka logicznego myślenia, pracy w grupie i wspólnego spędzania czasu. Stworzyliśmy grę, w której nastolatki mogą ćwiczyć swoje nawyki finansowe ale w sposób, jaki preferują - grając. Postanowiliśmy jako marka wejść na platformę Roblox, która jest obecnie najbardziej uniwersalną platformą do tworzenia wirtualnych światów. Zainteresowanie Miastem ING przerosło nasze oczekiwania. Ponad 315 000 wizyt w grze i 7500 komentarzy w sieci na ten temat, potwierdziło, że to był dobry wybór. Jesteśmy przekonani, że takie niestandardowe podejście, ale także nienachalne wejście w świat młodych ludzi, sprawi, że staniemy się dla nich fajna marką. Cieszymy się, że nasz projekt docenili również eksperci z branży. Planujemy nadal go rozwijać – powiedział Łukasz Król, Marketing Expert w ING Banku Śląskim, lider projektu „Miasto ING”.

Twórcy projektu „Miasto ING” w Roblox kilkukrotnie odbierali nagrodę na tegorocznej gali Innovation i KTR. Projekt został nagrodzony w następujących kategoriach:

Konkurs INNOVATION:

  • Złoto w kategorii „Innowacje w komunikacji”, podkategoria „Content & Entertainment”,
  • Nagroda „Innovation of the Year”, best of spośród prac nagrodzonych złotem.

Konkurs KTR:

  • Brąz w kategorii „Communication”,
  • Brąz w kategorii „Technology”.

Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce. W wirtualnym świecie marki pod nazwą „Miasto ING” gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. To do nich należy decyzja czy chcą te pieniądze zaoszczędzić i kupić za nie np. pierwsze wirtualne mieszkanie czy wolą je wydać na udoskonalenie swojej postaci.

Miasto ING to wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy podstaw oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Projekt powstał by pomóc młodym wejść w finansową dorosłość i w naturalnym środowisku serwera Roblox poznać życiowe zasady zarabiania i zarządzania pieniędzmi.

Projekt we współpracy z agencjami GONG i Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Wśród laureatów tegorocznej Gali KTR i INNOVATION 2022 przyznano 30 nagród w konkursie INNOVATION, w tym tylko 9 złotych i  159 nagród w Konkursie KTR.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764