logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Miasto ING” z czterema nagrodami po Gali KTR i Innovation 2022

  PR 14.10.2022, przeczytano 344 razy

„Miasto ING” w Roblox otrzymało złotą statuetkę za „Innowację w komunikacji” i nagrodę specjalną „Innovation of the Year” w konkursie Innovation 2022 a także dwa Brązowe Miecze w konkursie KTR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_miasto-ing_-z-czterema-nagrodami-po-gali-ktr-i-innovation-2022,397612,artykul.html

- Współczesne gry to nie tylko rozrywka sama w sobie ale też nauka logicznego myślenia, pracy w grupie i wspólnego spędzania czasu. Stworzyliśmy grę, w której nastolatki mogą ćwiczyć swoje nawyki finansowe ale w sposób, jaki preferują - grając. Postanowiliśmy jako marka wejść na platformę Roblox, która jest obecnie najbardziej uniwersalną platformą do tworzenia wirtualnych światów. Zainteresowanie Miastem ING przerosło nasze oczekiwania. Ponad 315 000 wizyt w grze i 7500 komentarzy w sieci na ten temat, potwierdziło, że to był dobry wybór. Jesteśmy przekonani, że takie niestandardowe podejście, ale także nienachalne wejście w świat młodych ludzi, sprawi, że staniemy się dla nich fajna marką. Cieszymy się, że nasz projekt docenili również eksperci z branży. Planujemy nadal go rozwijać – powiedział Łukasz Król, Marketing Expert w ING Banku Śląskim, lider projektu „Miasto ING”.

Twórcy projektu „Miasto ING” w Roblox kilkukrotnie odbierali nagrodę na tegorocznej gali Innovation i KTR. Projekt został nagrodzony w następujących kategoriach:

Konkurs INNOVATION:

  • Złoto w kategorii „Innowacje w komunikacji”, podkategoria „Content & Entertainment”,
  • Nagroda „Innovation of the Year”, best of spośród prac nagrodzonych złotem.

Konkurs KTR:

  • Brąz w kategorii „Communication”,
  • Brąz w kategorii „Technology”.

Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce. W wirtualnym świecie marki pod nazwą „Miasto ING” gracze mogą gromadzić wirtualne pieniądze poprzez wykonywanie różnych zadań i wyzwań. To do nich należy decyzja czy chcą te pieniądze zaoszczędzić i kupić za nie np. pierwsze wirtualne mieszkanie czy wolą je wydać na udoskonalenie swojej postaci.

Miasto ING to wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy podstaw oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Projekt powstał by pomóc młodym wejść w finansową dorosłość i w naturalnym środowisku serwera Roblox poznać życiowe zasady zarabiania i zarządzania pieniędzmi.

Projekt we współpracy z agencjami GONG i Game Changer oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Wśród laureatów tegorocznej Gali KTR i INNOVATION 2022 przyznano 30 nagród w konkursie INNOVATION, w tym tylko 9 złotych i  159 nagród w Konkursie KTR.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764