logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Miasto na jedną noc" – 2. edycja wakacyjnej akcji „Wyborczej”

  PR 01.07.2022, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

10 weekendów i 10 miejscowości – reporterzy redakcji lokalnych „Wyborczej” ruszyli w Polskę, by zwiedzić miasta małe i duże, znane i mniej znane, pełne turystów i te mniej popularne. Łączy je jedno – warto tam wpaść przynajmniej na dzień lub dwa. Już w najbliższą sobotę, 2 lipca 2022 r. „Gazeta Wyborcza” przedstawi relację z wizyty w Poznaniu, przygotowaną w ramach 2. edycji akcji „Miasto na jedną noc”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_miasto-na-jedna-noc_-%E2%80%93-2.-edycja-wakacyjnej-akcji-_wyborczej_,396449,artykul.html

W wakacje 2021 r. reporterzy „Wyborczej” odwiedzili m.in. Wrocław, Kazimierz Dolny, Chełmno, Augustów, Rzeszów i Bydgoszcz. Spacerowali po rynkach, odwiedzali muzea, szukali ciekawostek, próbowali miejscowej kuchni, a przede wszystkim - rozmawiali z mieszkańcami. Podobnie jest i w tym roku – w ramach tegorocznej akcji „Miasto na jedną noc” dziennikarze opowiadają, m.in. dlaczego warto wybrać dane miejsce, jak tam dotrzeć, co zwiedzić, gdzie się zatrzymać i co zjeść.

Drugą odsłonę cyklu „Miasto na jedną noc” rozpoczęły 25 czerwca publikacje poświęcone Wałbrzychowi, który odwiedziła Marta Danielewicz z poznańskiej „Wyborczej”. Z kolei w najbliższą sobotę na Wyborcza.pl pojawi się relacja z wizyty w Poznaniu.

Następne miasta na trasie reporterów lokalnych dziennika to m.in. Tarnowskie Góry, Uniejów, Lidzbark Warmiński, Zamość i Krynica. Akcja potrwa do 28 sierpnia, a zakończą ją materiały poświęcone Sandomierzowi.

Wszystkie teksty związane z akcją zbiera strona www.wyborcza.pl/miastonajednanoc.

Oprócz tego pod adresem Wyborcza.pl/wakacje internauci i internautki mogą znaleźć wszystkie publikacje redakcji „Wyborczej” poświęcone wakacyjnym tematom. To m.in. ranking najpiękniejszych polskich plaż, przegląd najciekawszych wydarzeń i koncertów - również lokalnych, a także mnóstwo podpowiedzi, jak spędzać lato - wszystko pod hasłem „Wakacje 2022”.

Publikacje przygotowane w ramach akcji „Miasto na jedną noc” są promowane na łamach tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl, na profilach dziennika m.in. na Facebook i Instagramie, a także w newsletterach Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował zespół działu marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764