logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Miasto na jedną noc" – 2. edycja wakacyjnej akcji „Wyborczej”

  PR 01.07.2022, przeczytano 144 razy
ilustracjastrzałka

10 weekendów i 10 miejscowości – reporterzy redakcji lokalnych „Wyborczej” ruszyli w Polskę, by zwiedzić miasta małe i duże, znane i mniej znane, pełne turystów i te mniej popularne. Łączy je jedno – warto tam wpaść przynajmniej na dzień lub dwa. Już w najbliższą sobotę, 2 lipca 2022 r. „Gazeta Wyborcza” przedstawi relację z wizyty w Poznaniu, przygotowaną w ramach 2. edycji akcji „Miasto na jedną noc”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_miasto-na-jedna-noc_-%E2%80%93-2.-edycja-wakacyjnej-akcji-_wyborczej_,396449,artykul.html

W wakacje 2021 r. reporterzy „Wyborczej” odwiedzili m.in. Wrocław, Kazimierz Dolny, Chełmno, Augustów, Rzeszów i Bydgoszcz. Spacerowali po rynkach, odwiedzali muzea, szukali ciekawostek, próbowali miejscowej kuchni, a przede wszystkim - rozmawiali z mieszkańcami. Podobnie jest i w tym roku – w ramach tegorocznej akcji „Miasto na jedną noc” dziennikarze opowiadają, m.in. dlaczego warto wybrać dane miejsce, jak tam dotrzeć, co zwiedzić, gdzie się zatrzymać i co zjeść.

Drugą odsłonę cyklu „Miasto na jedną noc” rozpoczęły 25 czerwca publikacje poświęcone Wałbrzychowi, który odwiedziła Marta Danielewicz z poznańskiej „Wyborczej”. Z kolei w najbliższą sobotę na Wyborcza.pl pojawi się relacja z wizyty w Poznaniu.

Następne miasta na trasie reporterów lokalnych dziennika to m.in. Tarnowskie Góry, Uniejów, Lidzbark Warmiński, Zamość i Krynica. Akcja potrwa do 28 sierpnia, a zakończą ją materiały poświęcone Sandomierzowi.

Wszystkie teksty związane z akcją zbiera strona www.wyborcza.pl/miastonajednanoc.

Oprócz tego pod adresem Wyborcza.pl/wakacje internauci i internautki mogą znaleźć wszystkie publikacje redakcji „Wyborczej” poświęcone wakacyjnym tematom. To m.in. ranking najpiękniejszych polskich plaż, przegląd najciekawszych wydarzeń i koncertów - również lokalnych, a także mnóstwo podpowiedzi, jak spędzać lato - wszystko pod hasłem „Wakacje 2022”.

Publikacje przygotowane w ramach akcji „Miasto na jedną noc” są promowane na łamach tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej”, w serwisie Wyborcza.pl, na profilach dziennika m.in. na Facebook i Instagramie, a także w newsletterach Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował zespół działu marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Pióro Wolności WAN-IFRA dla „Gazety Wyborczej
Złote Pióro Wolności 2022 - Golden Pen of Freedom, czyli doroczna nagroda stowarzyszenia World Association of News Publishers (WAN-IFRA) trafiła do „Gazety Wyborczej" i Fundacji Gazety Wyborczej. Wyróżnienie docenia dotychczasowy dorobek i dziennikarską misję redakcji, a także wsparcie, jakiego dziennik i fundacja udzielają ukraińskim kolegom po rosyjskiej...
Oshee na nośnikach AMS wspiera maratończyków w kampanii content marketingowej
AMS wspólnie z marką OSHEE realizuje pionierską kampanię content marketingową w Digital OOH. W kampanii wykorzystano model rozliczenia CPM DOOH, zarezerwowany dotychczas dla kampanii w internecie. To przełom w działaniach reklamowych branży Out-of-Home.
Nowe studio Kanału Sportowego w Nowym Stylu, który podbija sportowy świat
Wszyscy zastanawiają się, jak Polacy wypadną na mistrzostwach świata w Katarze, ale my już wiemy, że pokażemy styl. A konkretnie Nowy Styl, bo właśnie ta firma z Krosna wyposażyła w krzesełka, aż sześć aren, na których będą odbywać się mundialowe zmagania. Niedawno rozpoczęła również współpracę z Kanałem Sportowym.
Medallia ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów...
Portal Gazeta.pl i AMS – to, zdaniem konsumentów oraz ekspertów, jedne z 26 najsilniejszych marek w Polsce. Wyniki badania konsumenckiego i laureatów procesu certyfikacji Superbrands 2022 ogłoszono podczas uroczystej gali w środę, 21 września br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764