logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Miłość w rytmie disco” hitem jesieni w Polo TV

  PR 28.12.2016, przeczytano 2323 razy

III sezon „Miłości w rytmie disco” był hitem jesiennej ramówki POLO TV. Każdą minutę premierowych odcinków (AMR) oglądało średnio 71 tys. widzów w grupie komercyjnej, co dało stacji 1,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym (SHR) w paśmie nadawania serialu. Rekordowy odcinek uzyskał AMR w wysokości 135 tys. widzów w wieku 16-49.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_milosc-w-rytmie-disco_-hitem-jesieni-w-polo-tv,30961,artykul.html

Serial jest również popularny w Internecie. Od września do grudnia br. odnotował 900 tys. wyświetleń na Youtube.

„Miłość w rytmie disco” już od trzech jesiennych sezonów jest sztandarową produkcją POLO TV. Serial opowiada o perypetiach młodych ludzi, którzy spotykają się i pracują w jednej z dużych dyskotek. Nawiązują tam przyjaźnie, zakochują się, doświadczają zdrad i intryg. Tłem wydarzeń są hity muzyki dance i disco polo. W epizodycznych rolach pojawiają się gwiazdy sceny discopolowej.

Najnowszy sezon „Miłości w rytmie disco” nadawany był od 17 września do 18 grudnia 2016 roku. W soboty emitowane były odcinki premierowe, w niedziele, wtorki i czwartki – powtórkowe. Odcinki premierowe uzyskały AMR w wysokości 71 tys. widzów w grupie komercyjnej. Dwa rekordowe odcinki miały AMR powyżej 90 tys. widzów w wieku 16-49: każdą minutę odcinka wyemitowanego 29 października oglądało średnio 98 tys. osób, a odcinka z 19 listopada – 92 tys.

W soboty w paśmie nadawania „Miłości w rytmie disco” POLO TV osiągało średnio 1,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Rekordowe okazały się odcinki z 1 października – 2,34 proc. udziału, 24 września – 2,26 proc. i 29 września - 2,17 proc.

Wśród odcinków powtórkowych rekordowe wyniki osiągnął odcinek z 30 października – każdą minutę oglądało średnio 135 tys. widzów w wieku 16-49. Najwyższy udział w rynku telewizyjnym osiągnął odcinek z 4 października z wynikiem 3,49 proc.

„Miłość w rytmie disco” cieszy się również popularnością wśród internautów. Od września do grudnia br. serial zanotował aż 900 tys. wyświetleń na Youtube. Na platformie multimedialnej eskaGO (należącej do Grupy ZPR Media) III sezon serialu miał 22,9 tys. unikalnych użytkowników i 158,5 tys. odsłon.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

Dodatkowe informacje:

POLO TV wystartował w maju 2011 roku. Początkowo dostępny był za pośrednictwem przekazu satelitarnego i w telewizjach kablowych. W grudniu 2011 roku wszedł do oferty naziemnej platformy cyfrowej MUX1. Program stacji można oglądać także w streamingu internetowym za pośrednictwem stron Polotv.pl oraz eskaGO.pl .

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediapanel za grudzień 2024 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę...
Nowy format wideo Super Expressu – „Rozjazd”
„Rozjazd” to nowy program publicystyczny „Super Expressu”, który poprowadzą znani publicyści – Joanna Miziołek i Łukasz Warzecha. Premiera w każdy wtorek o godz. 21 na kanale „Super Ring” na You Tubie.
Auto.dziennik.pl z największą liczbą użytkowników wśród serwisów motoryzacyjnych
Ponad 4,6 mln unikalnych użytkowników i blisko 13,2 mln odsłon1 to grudniowy wynik serwisu motoryzacyjnego portalu dziennik.pl. Dział wydawany przez Grupę DGP zanotował największą liczbę unikalnych użytkowników w swojej kategorii, wyprzedzając motoryzacyjną sekcję Interii i auto-swiat.pl Grupy RASP.
Goniec kobieta – nowy program na kanale Gońca
“Goniec kobieta” to nowy program, który otwiera przestrzeń na rozmowy o życiu i wyzwaniach współczesnych kobiet. Powstał z potrzeby przełamania stereotypów i pokazania różnorodności kobiecych perspektyw, które często pozostają niewidoczne w mediach. 
Drugi sezon talk-show „Mówię Wam”w TVN7
Talk-show Mateusza Hładkiego „Mówię Wam” powraca na antenę TVN7 już 8 lutego! Premierowe odcinki emitowane będą na żywo w każdą sobotę o godzinie 11:25. Do programu zapraszane są najbardziej gorące nazwiska showbiznesu: gwiazdy, o których jest głośno i, które wzbudzają największe kontrowersje. Wraz z gośćmi, prowadzący omawia najnowsze trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764