logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Miłość w rytmie disco” hitem jesieni w Polo TV

  PR 28.12.2016, przeczytano 2020 razy

III sezon „Miłości w rytmie disco” był hitem jesiennej ramówki POLO TV. Każdą minutę premierowych odcinków (AMR) oglądało średnio 71 tys. widzów w grupie komercyjnej, co dało stacji 1,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym (SHR) w paśmie nadawania serialu. Rekordowy odcinek uzyskał AMR w wysokości 135 tys. widzów w wieku 16-49.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_milosc-w-rytmie-disco_-hitem-jesieni-w-polo-tv,30961,artykul.html

Serial jest również popularny w Internecie. Od września do grudnia br. odnotował 900 tys. wyświetleń na Youtube.

„Miłość w rytmie disco” już od trzech jesiennych sezonów jest sztandarową produkcją POLO TV. Serial opowiada o perypetiach młodych ludzi, którzy spotykają się i pracują w jednej z dużych dyskotek. Nawiązują tam przyjaźnie, zakochują się, doświadczają zdrad i intryg. Tłem wydarzeń są hity muzyki dance i disco polo. W epizodycznych rolach pojawiają się gwiazdy sceny discopolowej.

Najnowszy sezon „Miłości w rytmie disco” nadawany był od 17 września do 18 grudnia 2016 roku. W soboty emitowane były odcinki premierowe, w niedziele, wtorki i czwartki – powtórkowe. Odcinki premierowe uzyskały AMR w wysokości 71 tys. widzów w grupie komercyjnej. Dwa rekordowe odcinki miały AMR powyżej 90 tys. widzów w wieku 16-49: każdą minutę odcinka wyemitowanego 29 października oglądało średnio 98 tys. osób, a odcinka z 19 listopada – 92 tys.

W soboty w paśmie nadawania „Miłości w rytmie disco” POLO TV osiągało średnio 1,6 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Rekordowe okazały się odcinki z 1 października – 2,34 proc. udziału, 24 września – 2,26 proc. i 29 września - 2,17 proc.

Wśród odcinków powtórkowych rekordowe wyniki osiągnął odcinek z 30 października – każdą minutę oglądało średnio 135 tys. widzów w wieku 16-49. Najwyższy udział w rynku telewizyjnym osiągnął odcinek z 4 października z wynikiem 3,49 proc.

„Miłość w rytmie disco” cieszy się również popularnością wśród internautów. Od września do grudnia br. serial zanotował aż 900 tys. wyświetleń na Youtube. Na platformie multimedialnej eskaGO (należącej do Grupy ZPR Media) III sezon serialu miał 22,9 tys. unikalnych użytkowników i 158,5 tys. odsłon.

Źródło: TIME Spółka Akcyjna (Grupa ZPR Media)

Dodatkowe informacje:

POLO TV wystartował w maju 2011 roku. Początkowo dostępny był za pośrednictwem przekazu satelitarnego i w telewizjach kablowych. W grudniu 2011 roku wszedł do oferty naziemnej platformy cyfrowej MUX1. Program stacji można oglądać także w streamingu internetowym za pośrednictwem stron Polotv.pl oraz eskaGO.pl .

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764