logo
WIADOMOŚCI

„Misja Wisła” w Telewizji WP

  PR 10.11.2017, przeczytano 368 razy
ilustracjastrzałka

Trzy załogi, kilkaset kilometrów do pokonania i wielka przygoda. Telewizja Wirtualnej Polski przygotowała program „Misja Wisła”, z udziałem m.in. Macieja Orłosia i Zbigniewa Urbańskiego. To relacja ze zmagań i przygód, które czekały na bohaterów w drodze do stolicy polskich skoków narciarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_misja-wisla_-w-telewizji-wp,34436,artykul.html

Ekipy m.in. dziennikarzy Wirtualnej Polski do Wisły wyruszyły z trzech różnych miejsc. Duety - Maciej Orłoś i Błażej Żuławski, Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski, Jakub Tujaka i Agata Biernat- mierzyły się nie tylko z wymagającą trasą, ale też nietypowymi zadaniami. Kto poradził sobie z nimi najlepiej i kogo kierowcy spotkali w trasie? „Misja Wisła” będzie emitowana w Telewizji WP w dniach 14-17 listopada, tuż przed inauguracją Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą w tym roku zaplanowano na skoczni im. Adama Małysza.

Premierowe odcinki będą pokazywane o 8.30, powtórki o 13.50. Partnerem programu jest Renault, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Jednocześnie program będzie emitowany w kanałach social media Renault, na stronie głównej Wirtualnej Polski i w serwisie WP Moto. Wirtualna Polska odpowiadała za nadzór merytoryczny i produkcyjny oraz za planowanie i realizację kampanii reklamowej.

Jednocześnie portal zmienił ekspozycję playera wideo. Został przeniesiony z prawego rogu na centralną część strony głównej. Zmiana ma poprawić widoczność i interakcję z materiałami wideo. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dużo łatwiej znaleźć najlepsze treści VOD.

Telewizja WP od początku roku zrealizowała już 170 produkcji reklamowych (lokowanie produktu, branded content), w tym audycje dedykowane we współpracy z partnerami komercyjnymi. Dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformie NC+.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Nowy program HGTV - „Para w remont” już 4 listopada
Para w domu, para w pracy, para w remont. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania. W każdym odcinku nowego programu HGTV Home & Garden mają tylko trzy dni na zaprojektowanie, wyremontowanie i urządzenie wnętrza należącego do bohaterów.
Gazeta Wyborcza z sondażami wyborczymi dla pięciu największych miast
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz Wrocław – kto w tych miastach ma największe szanse na wygraną w nadchodzących wyborach samorządowych? W poniedziałek i wtorek – 15 oraz 16 października br. „Gazeta Wyborcza” opublikuje wyniki sondaży dla pięciu miejscowości, w których rywalizacja w wyścigu o fotel prezydenta jest najciekawsza.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone