logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Misja Wisła” w Telewizji WP

  PR 10.11.2017, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

Trzy załogi, kilkaset kilometrów do pokonania i wielka przygoda. Telewizja Wirtualnej Polski przygotowała program „Misja Wisła”, z udziałem m.in. Macieja Orłosia i Zbigniewa Urbańskiego. To relacja ze zmagań i przygód, które czekały na bohaterów w drodze do stolicy polskich skoków narciarskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_misja-wisla_-w-telewizji-wp,34436,artykul.html

Ekipy m.in. dziennikarzy Wirtualnej Polski do Wisły wyruszyły z trzech różnych miejsc. Duety - Maciej Orłoś i Błażej Żuławski, Zbyszek Urbański i Mateusz Żuchowski, Jakub Tujaka i Agata Biernat- mierzyły się nie tylko z wymagającą trasą, ale też nietypowymi zadaniami. Kto poradził sobie z nimi najlepiej i kogo kierowcy spotkali w trasie? „Misja Wisła” będzie emitowana w Telewizji WP w dniach 14-17 listopada, tuż przed inauguracją Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą w tym roku zaplanowano na skoczni im. Adama Małysza.

Premierowe odcinki będą pokazywane o 8.30, powtórki o 13.50. Partnerem programu jest Renault, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Jednocześnie program będzie emitowany w kanałach social media Renault, na stronie głównej Wirtualnej Polski i w serwisie WP Moto. Wirtualna Polska odpowiadała za nadzór merytoryczny i produkcyjny oraz za planowanie i realizację kampanii reklamowej.

Jednocześnie portal zmienił ekspozycję playera wideo. Został przeniesiony z prawego rogu na centralną część strony głównej. Zmiana ma poprawić widoczność i interakcję z materiałami wideo. Dzięki temu użytkownicy będą mogli dużo łatwiej znaleźć najlepsze treści VOD.

Telewizja WP od początku roku zrealizowała już 170 produkcji reklamowych (lokowanie produktu, branded content), w tym audycje dedykowane we współpracy z partnerami komercyjnymi. Dostępna jest w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformie NC+.

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764