logo
WIADOMOŚCI

„Mistrzowie grillowania“ – rusza aplikacja Henryka Kani

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 193 razy
ilustracjastrzałka

ZM Henryk Kania S.A. na swojej stronie internetowej oraz profilu marki Maestro na Facebooku wystartowały właśnie z aplikacją konkursową „Mistrzowie grillowania”. Codziennie do wygrania będzie jeden, spersonalizowany fartuch, a w finale grill gazowy wraz z akcesoriami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mistrzowie-grillowania“-–-rusza-aplikacja-henryka-kani,32521,artykul.html

W aplikacji „Mistrzowie grillowania” konsumenci mogą zaprojektować swój własny fartuch, który doskonale sprawdzi się podczas letniego grillowania. Dzięki możliwości wyboru zarówno koloru, jak i hasła, które pojawi się na fartuchu, a także zdjęcia – będzie on idealnie oddawał charakter osoby, która go zaprojektuje.

ZM Kania wybiorą ich zdaniem najciekawszy projekt fartucha każdego dnia konkursowego. Nagrodzony fartuch trafi do osoby, która go zaprojektowała. Na koniec akcji, ze wszystkich wyróżnionych projektów wybrany zostanie zwycięski, którego autor otrzyma grill gazowy marki Weber wraz z akcesoriami. Zabawa potrwa kilkanaście dni.

Źródło: Zakłady Mięsne Henryk Kania S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 60 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone