logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br.

  PR 17.09.2021, przeczytano 201 razy
ilustracja

Czy lokalność to nowy, postcovidowy trend? Jakie znaczenie dla marek ma obecnie zaangażowanie lokalnych społeczności? Dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne? O tym wszystkim będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, które odbędzie się w czwartek, 23 września br., dane ze specjalnego badania konsumenckiego zrealizowanego przez Wyborcza.pl przedstawią Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_moda-na-lokalnosc.-miasta---trendy---dane_---grupa-wyborcza-zaprasza-na-webinar-23-wrzesnia-br.,393024,artykul.html

Pandemia wpłynęła na zmiany naszych zachowań w wielu dziedzinach życia, m.in. kreując nowy, silny trend, jakim jest moda na lokalność. Badania pokazują, że na znaczeniu zyskała tożsamość lokalna – silniej identyfikujemy się z miejscem, w którym mieszkamy, chętniej wybieramy lokalnych producentów i doceniamy ich wpływ na społeczności.

Zespół Wyborcza.pl przeprowadził badania konsumenckie, które ten trend potwierdzają. Sprawdził też, czego dziś od mediów oczekują czytelnicy.

Specjalny raport z badania zaprezentowany zostanie podczas webinaru „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, który odbędzie się w czwartek, 23 września br. w godz. 14.00-15.00.

Spotkanie poprowadzą Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Wyborczej" i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej serwisu Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej".

Wspólnie z uczestnikami webinaru będą oni szukać odpowiedzi na pytania: czym jest lokalność, dlaczego coraz więcej firm podkreśla tę cechę i jak angażować lokalne społeczności. Wyjaśnią również, dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne i jak można na nich zarabiać.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 22 września).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, zmianom dotyczącym 3rd party cookies, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AMS poszerzy ofertę w Gdańsku i zasadzi drzewa
Nośniki z segmentu premium oraz powierzchnie reklamowe na wiatach przystankowych poszerzą ofertę handlową AMS w Gdańsku. To efekt wygranych przez firmę przetargów przeprowadzonych przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni już po wprowadzeniu uchwały krajobrazowej. Jednym z elementów współpracy będzie zasadzenie drzew.
Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764