logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane” - Grupa Wyborcza zaprasza na webinar 23 września br.

  PR 17.09.2021, przeczytano 432 razy
ilustracja

Czy lokalność to nowy, postcovidowy trend? Jakie znaczenie dla marek ma obecnie zaangażowanie lokalnych społeczności? Dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne? O tym wszystkim będzie mowa podczas kolejnego webinaru, który organizuje Grupa Wyborcza, zespół zajmujący się sprzedażą reklam i opracowywaniem rozwiązań marketingowych w serwisach Wyborcza.pl. Podczas spotkania „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, które odbędzie się w czwartek, 23 września br., dane ze specjalnego badania konsumenckiego zrealizowanego przez Wyborcza.pl przedstawią Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_moda-na-lokalnosc.-miasta---trendy---dane_---grupa-wyborcza-zaprasza-na-webinar-23-wrzesnia-br.,393024,artykul.html

Pandemia wpłynęła na zmiany naszych zachowań w wielu dziedzinach życia, m.in. kreując nowy, silny trend, jakim jest moda na lokalność. Badania pokazują, że na znaczeniu zyskała tożsamość lokalna – silniej identyfikujemy się z miejscem, w którym mieszkamy, chętniej wybieramy lokalnych producentów i doceniamy ich wpływ na społeczności.

Zespół Wyborcza.pl przeprowadził badania konsumenckie, które ten trend potwierdzają. Sprawdził też, czego dziś od mediów oczekują czytelnicy.

Specjalny raport z badania zaprezentowany zostanie podczas webinaru „Moda na lokalność. Miasta - trendy - dane”, który odbędzie się w czwartek, 23 września br. w godz. 14.00-15.00.

Spotkanie poprowadzą Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Wyborczej" i szef redakcji lokalnych oraz Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej serwisu Wyborcza.pl i „Gazety Wyborczej".

Wspólnie z uczestnikami webinaru będą oni szukać odpowiedzi na pytania: czym jest lokalność, dlaczego coraz więcej firm podkreśla tę cechę i jak angażować lokalne społeczności. Wyjaśnią również, dlaczego „Wyborcza" rozwija sieć redakcji lokalnych oraz jak ważne są wiadomości lokalne i jak można na nich zarabiać.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak rejestracja poprzez formularz zgłoszeniowy (zgłoszenia są przyjmowane do 22 września).

Webinar odbędzie się na platformie Clickmeeting (nie wymaga instalacji oprogramowania), a link do niego zostanie przesłany do zarejestrowanych uczestników.

Grupa Wyborcza prowadzi cykl webinarów od listopada 2020 r. Wszystkie wydarzenia koncentrują się wokół nowych zjawisk w świecie cyfrowym, rozwiązań reklamowych oraz trendów rynkowych. Ich celem jest edukacja i inspirowanie rynku dzięki ciekawym rozmowom o branżowych nowościach - nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Do tej pory odbyły się spotkania poświęcone m.in. polskiemu i globalnemu rynkowi subskrypcji, ochronie marki w sieci, czyli brand safety, zmianom dotyczącym 3rd party cookies, a także komunikacji marketingowej kierowanej do kobiet oraz zmianom w nawykach i potrzebach tej grupy celowej.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764