logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Monika Olejnik. Otwarcie” – nowy program dziennikarki w TVN24 Go

  PR 17.05.2021, przeczytano 935 razy
ilustracja

10 maja w TVN24 GO zadebiutował premierowy odcinek nowego programu "Monika Olejnik. Otwarcie". To autorski cykl wywiadów, w którym dziennikarka, znana z bezkompromisowych dyskusji z najważniejszymi politykami w kraju, zaprasza do szczerej rozmowy ludzi kultury, sztuki, sportu oraz nauki. Goście opowiedzą o swoich spostrzeżeniach dotyczących otaczającej nas rzeczywistości, a także planach i wyzwaniach, z jakimi muszą się mierzyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_monika-olejnik.-otwarcie_-%E2%80%93-nowy-program-dziennikarki-w-tvn24-go,391479,artykul.html

Pierwszym gościem Moniki Olejnik był Grzegorz Markowski, wokalista zespołu Perfect. 27 kwietnia Artysta poinformował, że rezygnuje z udziału w pożegnalnej trasie koncertowej grupy. "Nie mogę zagrać koncertów, które wiem, że nie będą nawet w połowie takie jak kiedyś. Jest to dla mnie bardzo trudna decyzja", napisał na profilu swojej córki Patrycji Markowskiej na Facebooku.

- Bałem się takiego spadku formy pod sam koniec. Średnia wieku w Perfekcie to prawie 70 lat. Dwa lata przerwy to jest eliminacja z takiej aktywności muzycznej  - Grzegorz Markowski mówi otwarcie Monice Olejnik w rozmowie.

Premierowy odcinek "Monika Olejnik. Otwarcie" dostępny jest dla użytkowników TVN24 GO od poniedziałku 10 maja. Kolejne rozmowy ukazywać będą się w serwisie co piątek. Fragmenty programu emitowane będą również na antenie TVN24.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764