logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Moto 2030” – Gazeta.pl i Moto.pl o motoryzacji przyszłości i ekologii

  PR 27.02.2020, przeczytano 791 razy
ilustracja

Moto.pl, serwis motoryzacyjny portalu Gazeta.pl w każdy piątek zaprasza na nowy cykl redakcyjny poświęcony tematyce motoryzacji przyszłości. Artykuły w ramach serii „Moto 2030” to wyjątkowe teksty poruszające zagadnienia, które łączą ze sobą tematy nowoczesnych technologii w branży motoryzacyjnej oraz ekologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_moto-2030_-%E2%80%93-gazeta.pl-i-moto.pl-o-motoryzacji-przyszlosci-i-ekologii,385853,artykul.html

Samochody hybrydowe, hybrydy typu plug-in, samochody elektryczne, napędy wodorowe, samochody autonomiczne, drogi przyszłości – coraz częściej spotykamy się z tymi określeniami, ale czy wiemy, co dokładnie oznaczają i jak mogą wpłynąć na nasze codzienne funkcjonowanie? Czy już żyjemy w czasach, w których dalszy rozwój motoryzacji jest nierozerwalnie podporządkowany ekologii? Te i inne zagadnienia przybliży cykl „Moto 2030”, którego celem jest ułatwienie internautom zrozumienia dynamicznych zmian w sferze motoryzacji i nowych technologii.

– Po udanym starcie formatu wideo live „Studio Biznes”, którego odcinki mają średnio 460 tys. emisji, nadszedł czas na kolejną propozycję redakcyjną od Moto.pl. Tematy z pogranicza motoryzacji, technologii i ekologii to zagadnienia, które coraz bardziej interesują użytkowników Gazeta.pl, dlatego zdecydowaliśmy się regularnie informować ich o związanych z nimi nowinkach w cyklu „Moto 2030” – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

Nowe artykuły z cyklu „Moto 2030” publikowane są w każdy piątek na stronie głównej Gazeta.pl oraz na Moto.pl. Nadchodzące trendy motoryzacyjne przybliżają w nich doświadczeni dziennikarze motoryzacyjni, m.in.: Łukasz Kifer i Artur Włodarski.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764