logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Możesz być, kim chcesz” przekonuje marka Barbie w nowej kampanii autorstwa agencji Os3

  PR 05.08.2020, przeczytano 569 razy
ilustracjastrzałka

Barbie to najbardziej znana lalka na świecie, ponadczasowa ikona pop kultury i mody. Od lat inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania swojej niezależności. Kolekcja wakacyjnych ubrań i dodatków, stworzona przez Barbie (Mattel) dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins) oraz promująca ją kampania są kontynuacją tej strategii, a wszystkie działania wpisują się w globalne hasło marki „Możesz być, kim chcesz”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mozesz-byc%2C-kim-chcesz_-przekonuje-marka-barbie-w-nowej-kampanii-autorstwa-agencji-os3,388000,artykul.html

- Kolekcja przygotowana wspólnie z firmą Mattel jest dla nas niezwykle istotna. Dzięki niej już 30 lipca na półki sklepów w całej Polsce trafią wyjątkowe i kultowe produkty - kolekcja ubrań i dodatków z licencją marki oraz lalki Barbie. Jako największa sieć handlowa w Polsce nawiązujemy współpracę z markami, które reprezentują i promują tożsame dla nas wartości, takie jak odwaga, różnorodność oraz indywidualność – mówi Kinga Papiernik, dyrektor kategorii w sieci Biedronka.

Osią kampanii pt. „Małomiasteczkowa”, promującej kolekcję Barbie jest opowiedziana w 45-sekundowym spocie historia dziewczyny z mniejszego miasta, która wraz z każdą kolejną sceną odkrywa przed widzem swój nieoczywisty, złożony charakter. Dzięki temu zabiegowi z bohaterką może utożsamić się każda nastolatka, niekoniecznie tylko ta znająca się na modzie czy pochodząca z dużego miasta.

- Naszym celem było wyróżnienie się na tle wielu podobnych filmów modowych i rezygnacja z klasycznego lookbooka. Staraliśmy się znaleźć ciekawą myśl, która zaadoptuje globalną ideę kreatywną marki “You can be anything” – mówi Bartosz Gąsiorowski, Strategy Director w Agencji oS3.  Z obserwacji, że „bycie sobą jest trudniejsze w mniejszym mieście” powstał koncept „Małomiasteczkowa”.  Żadna ze scen w spocie nie jest przypadkowa - poza odkrywaniem złożonego świata naszej bohaterki i jej samej, każde ujęcie ma na celu prezentację kolejnych elementów kolekcji Barbie, dopasowanych do wydźwięku danego ujęcia. Całość składa się w klimatyczną historię, w której kolekcja Barbie stanowi integralną część opowieści, akcentującą hasło marki: „Możesz Być, Kim Chcesz”.

Spot publikowany będzie na player.pl (TVN), YouTube i w social mediach. Kampanii towarzyszą skróty filmu wykorzystywane w mediach społecznościowych, a także dedykowane kreacje na potrzeby Biedronki (spot na ekrany LED, spot radiowy do radiowęzłów). Komunikacja wsparta została także sesją zdjęciową, której efekty wykorzystywane będą w działaniach PR oraz na potrzeby gazetki Biedronki.

Ponadto kampanii towarzyszą działania PR-owe i influencerskie. Główną ambasadorką projektu została Marcysia Rylska, należąca do znanej na YouTube Ekipy Friza. Zadaniem influencerki jest zainspirowanie swoich obserwatorek do zabawy modą i wyrażania własnego stylu poprzez publikacje na profilach w social mediach stylizacji złożonych z ulubionych ubrań i elementów kolekcji Barbie dla Biedronki, oznaczonych #mojstylzbarbie.

Kampania potrwa od 27. lipca do 8. sierpnia, natomiast start sprzedaży kolekcji w sklepach Biedronki zaplanowany został na 30. lipca. Za koncept kreatywny kampanii oraz nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, za produkcję odpowiedzialne było studio Papaya Films, a postprodukcję i udźwiękowanie zrealizowało 422post. Spot wyreżyserowała Weronika Ławniczak, a zdjęcia do kampanii wykonała Paula Patocka. Media kupowane są przez dom mediowy OneHouse. Współpracę z ambasadorką i influencerami oraz działania PR realizuje natomiast butik kreatywny Coollective.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director)
  • Koncept kreatywny – Magdalena Kaczanowska (Art Director), Joanna Izbińska (Copywriter)
  • Obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (Account Supervisor), Marta Dajcz (Senior Account Executive)

Źródło: oS3

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!
Rabunek w domu kolekcjonera, braterska kłótnia o odnalezione pierścienie, morderstwo w imię sztuki, uczta na stole wykutym z nagrobka – to wątki z opowiadań znanych polskich pisarzy poświęconych zabytkom. Hanna Greń, Ryszard Ćwirlej, Bartosz Szczygielski i Marcin Wroński stworzyli emocjonujące historie w ramach kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa...
Netto z nowym dyrektorem marketingu
1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
25wat z trzema nowymi projektami e-commerce
Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.
IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do orzechów.
1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764