logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„MPM. Włącz gościnność” - nowa kampania wizerunkowa firmy

  PR 19.10.2017, przeczytano 715 razy
ilustracjastrzałka

Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. Kampania zatytułowana „MPM. Włącz gościnność” poprzez pokazanie bohaterów różnych narodowości mieszkających w Polsce zachęca do wspólnego spędzania czasu przy porannej kawie, obiedzie czy organizacji większych przyjęć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mpm.-wlacz-goscinnosc_---nowa-kampania-wizerunkowa-firmy,34183,artykul.html

Kampania ruszyła 16 października i potrwa dwa tygodnie. Opiera się na czterech wersjach spotu 15’’ z różnymi zakończeniami i pięciu spotach 30’’ on-line, w których każdy z bohaterów opowiada swoją historię, która nawiązuje do ducha polskiej gościnności. Kampania ma na celu zaprezentowanie najlepszych rozwiązań firmy MPM, która od 30 lat obserwuje zwyczaje i style życia Polaków oferując rozwiązania przemyślane i uszyte na miarę każdego gościnnego domu: m.in. suszarki do grzybów i owoców, chłodziarki do wina, slow-juicery czy sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach.

- W obecnym zabieganym świecie i dobie Internetu ciężko czasem znaleźć czas na celebrowanie spotkań „w realu”. Poprzez naszą kampanię pragniemy wzmacniać polską gościnność, chcemy zachęcać do spotkań i bycia razem. Produkty MPM doskonale wpisują się w kultywowanie tradycji gościnności, którą my Polacy mamy we krwi. Wspieramy gospodarzy przed i po wspólnej celebracji – niezależnie czy planują sąsiedzką kawę czy uroczyste przyjęcie. Nasze produkty są różnorodne, łatwe w użyciu i przyjazne dla każdego. – mówi Konrad Krasnodębski, Dyrektor ds. Marketingu, MPM.

W ramach kampanii online powstała strona www.wlaczgoscinnosc.pl, która przedstawia historie bohaterów spotów reklamowych i ciekawe przepisy kulinarne. Na stronie można znaleźć także przewodnik po ofercie MPM. Do każdej postaci są przypisane poszczególne produkty, które będzie można poznać jednym kliknięciem i dowiedzieć się o ich parametrach.

Nowe spoty wyświetlane będą we wszystkich głównych ogólnoinformacyjnych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN) do końca października. Kampania obejmuje również banery sponsorskie oraz działania w online (m.in. VOD Onet Player). Koncept strategiczny kampanii został stworzony przez Leo Burnett i Publicis Consultants. Kampania została zaprojektowana przez Agencję Kreatywną Pompidou. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Five Media.

Źródło: MPM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764