logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„MPM. Włącz gościnność” - nowa kampania wizerunkowa firmy

  PR 19.10.2017, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka

Polska gościnność jest motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej MPM, polskiego producenta urządzeń AGD. Kampania zatytułowana „MPM. Włącz gościnność” poprzez pokazanie bohaterów różnych narodowości mieszkających w Polsce zachęca do wspólnego spędzania czasu przy porannej kawie, obiedzie czy organizacji większych przyjęć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_mpm.-wlacz-goscinnosc_---nowa-kampania-wizerunkowa-firmy,34183,artykul.html

Kampania ruszyła 16 października i potrwa dwa tygodnie. Opiera się na czterech wersjach spotu 15’’ z różnymi zakończeniami i pięciu spotach 30’’ on-line, w których każdy z bohaterów opowiada swoją historię, która nawiązuje do ducha polskiej gościnności. Kampania ma na celu zaprezentowanie najlepszych rozwiązań firmy MPM, która od 30 lat obserwuje zwyczaje i style życia Polaków oferując rozwiązania przemyślane i uszyte na miarę każdego gościnnego domu: m.in. suszarki do grzybów i owoców, chłodziarki do wina, slow-juicery czy sprzęt do zabudowy kuchni o niestandardowych wymiarach.

- W obecnym zabieganym świecie i dobie Internetu ciężko czasem znaleźć czas na celebrowanie spotkań „w realu”. Poprzez naszą kampanię pragniemy wzmacniać polską gościnność, chcemy zachęcać do spotkań i bycia razem. Produkty MPM doskonale wpisują się w kultywowanie tradycji gościnności, którą my Polacy mamy we krwi. Wspieramy gospodarzy przed i po wspólnej celebracji – niezależnie czy planują sąsiedzką kawę czy uroczyste przyjęcie. Nasze produkty są różnorodne, łatwe w użyciu i przyjazne dla każdego. – mówi Konrad Krasnodębski, Dyrektor ds. Marketingu, MPM.

W ramach kampanii online powstała strona www.wlaczgoscinnosc.pl, która przedstawia historie bohaterów spotów reklamowych i ciekawe przepisy kulinarne. Na stronie można znaleźć także przewodnik po ofercie MPM. Do każdej postaci są przypisane poszczególne produkty, które będzie można poznać jednym kliknięciem i dowiedzieć się o ich parametrach.

Nowe spoty wyświetlane będą we wszystkich głównych ogólnoinformacyjnych kanałach telewizyjnych (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN) do końca października. Kampania obejmuje również banery sponsorskie oraz działania w online (m.in. VOD Onet Player). Koncept strategiczny kampanii został stworzony przez Leo Burnett i Publicis Consultants. Kampania została zaprojektowana przez Agencję Kreatywną Pompidou. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Five Media.

Źródło: MPM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek Kreatywny z kampanią dla OTOZ Animals
2 grudnia ruszyła kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ. 
Generali wkracza w świat Fortnite
Generali wchodzi do świata gier wykorzystując platformę Fortnite. Ubezpieczyciel stworzył specjalną mapę Generali Only Up!. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi na to, jak istotne dla lepszego komfortu życia jest dbanie o siebie poprzez aktywność fizyczną oraz zdrowe odżywianie. Za przygotowanie mapy odpowiada agencja metaverse Game Changer (Group One).
Bogactwo kolorów i prezentów w świątecznej kampanii Motorola
Wystartowała świąteczna kampania marki Motorola „Bogactwo kolorów i prezentów” skierowana do konsumentów poszukujących nowego smartfona. Kampania będzie realizowana przez cały grudzień, a działania obejmą m.in. kanały online, POS i telewizję.
AdFusion: rynek programmatic dojrzał i potrzebuje innowacji
Jak wynika z najnowszego raportu AdFusion „Programmatic nowych możliwości”, budżety na reklamę programatyczną będą rosły, ale na rynku dominuje umiarkowany optymizm. By wystrzelić, programmatic potrzebuje AI – podkreśla Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion, dodając, że niedoinwestowanie w technologię pozostaje największym wyzwaniem branży.
24/7Communication dla marek Seat i Cupra
Marki SEAT i CUPRA poinformowały o podjęciu współpracy z agencją 24/7Communication. Kooperacja rozpoczęła się w grudniu 2024 r. Agencja została wybrana w toku postępowania przetargowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764