logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Muszkieterowie dla Polek” - blisko 1700 przebadanych kobiet w I kw. 2021

  PR 08.06.2021, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszym kwartale 2021 roku w mammobusach kampanii „Muszkieterowie dla Polek” przebadało się 1 676 kobiet – u 118 Pań wykryto zmianę łagodną, natomiast 29 Pacjentek otrzymało skierowanie na dodatkowe badania. Dzięki tej akcji Grupa Muszkieterów już od 14 lat zwiększa świadomość kobiet w zakresie profilaktyki nowotworów piersi i zapewnia dostęp do regularnych badań mammograficznych przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_muszkieterowie-dla-polek_---blisko-1700-przebadanych-kobiet-w-i-kw.-2021,391804,artykul.html

W trzech pierwszych miesiącach 2021 roku mammobusy odwiedziły 27 polskich miast w czterech województwach: dolnośląskim, lubuskim, wielkopolskim oraz zachodniopomorskim. Łącznie w pierwszym kwartale przebadano blisko 1 700 kobiet, co pozytywnie świadczy o popularności akcji oraz o skutecznej realizacji celu kampanii – zwiększania świadomości Polek na temat profilaktyki nowotworów piersi.

– Kampania „Muszkieterowie dla Polek” od lat zapewnia dostęp do regularnych badań mammograficznych tysiącom kobiet. Cieszę się, że pomimo trwającej pandemii, Polki nie zapominają o profilaktyce nowotworów piersi i korzystają z możliwości konsultacji ze specjalistami w specjalnych mammobusach. Wyniki akcji od 14 lat utwierdzają nas w przekonaniu, że takie działania są potrzebną pomocą dla lokalnych społeczności – nie inaczej było w pierwszym kwartale 2021 roku. Profilaktyka jest dla Muszkieterów ważnym aspektem, chcemy zatem poprzez akcje tego rodzaju stale pomagać jak największej liczbie kobiet – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.

Muszkieterowie dla Polek” to jedna z najdłużej prowadzonych przez Grupę akcji społecznych. Regularne badania są podstawą wczesnego wykrywania zmian, ważne jest zatem, by każda kobieta miała możliwość skorzystania z nich. W grupie największego ryzyka znajdują się Panie w przedziale wiekowym od 50 do 69 lat i to do nich właśnie skierowana jest kampania „Muszkieterowie dla Polek”. Akcja realizowana jest we współpracy z Niepublicznym Specjalistycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk”.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764