logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”

  PR 15.11.2019, przeczytano 886 razy
ilustracjastrzałka

Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_na-narty_-%E2%80%93-magazyn-_gazety-wyborczej_-we-wspolpracy-z-_logo_,384729,artykul.html

Stoki w Dolomitach, na Słowacji, czy po francuskiej stronie Pirenejów? - redakcja magazynu poleca, dokąd wybrać się tej zimy na narty. Natomiast dla tym, którzy nie planują w tym sezonie dalekiego wyjazdu w góry, proponuje przewodnik po trasach narciarskich w polskich miastach i ich okolicach.

Porad i wskazówek osobom, które chcą rozpocząć naukę jazdy na nartach, udziela instruktor Jan Sołtys. Z kolei zaawansowanych narciarzy mogą zainteresować opisy wyprawy na Spitsbergen i  freeride'u w Chile oraz przegląd europejskich czarnych tras.

W wydaniu znalazła się również rozmowa z braćmi Bargielami – Andrzejem, Bartkiem i Grześkiem – o górach, sporcie i wspólnych projektach.

Magazyn „Na narty” w objętości 100 stron dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy od czwartku, 14 listopada w cenie 15,99 zł.

Specjalne wydanie przygotowane we współpracy z magazynem „Logo” wspiera autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej”. Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764