logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Na prawo patrz!” - premiera podcastu Inicjatywy Wolne Sądy na platformie Tok FM

  PR 01.10.2020, przeczytano 394 razy

"Na prawo patrz!" to tytuł nowego podcastu twórców Inicjatywy Wolne Sądy, przygotowywanego we współpracy z Radiem TOK FM. Pierwszy odcinek cyklu dostępnt jest od 30 września br. w aplikacji TOK FM i na tokfm.pl, a kolejne ukazywać się będą co środa ok. godz. 18:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_na-prawo-patrz%21_---premiera-podcastu-inicjatywy-wolne-sady-na-platformie-tok-fm,388596,artykul.html

Podcast "Na prawo patrz!" przygotowuje czworo prawników, którzy w lipcu 2017 r. stworzyli Inicjatywę Wolne Sądy: Sylwia Gregorczyk-Abram, Maria Ejchart-Dubois, Paulina Kieszkowska-Knapik i Michał Wawrykiewicz w swoim programie internetowym chcą opowiadać i uświadamiać, czym skończy się dla społeczeństwa upolitycznienie sądownictwa, a także edukować obywateli na temat przysługujących im praw.

Jak podkreśla Michał Wawrykiewicz - Będziemy rozmawiać o tym, czym jest idea państwa prawa, dlaczego jest dla nas ważna, dlaczego niezależność sądownictwa, o której dyskutujemy od pięciu lat na okrągło, jest tym, co chroni nasze prawa i wolności.

- Będziemy przekonywać słuchaczy, że nawet jeśli nie interesują się prawem, ono interesuje się nimi - dodaje Paulina Kieszkowska-Knapik.

Podcast "Na prawo patrz!" zadebiutuje w sieci dziś - 30 września br. ok. godz. 18:00. Będzie go można słuchać na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM. Kolejne odcinki pojawiać się będą w środy.

Inicjatywa Wolne Sądy została uhonorowana Nagrodą Radia TOK FM im. Anny Laszuk za rok 2018.

"Na prawo patrz!" to kolejny z serii podcastów TOK FM tworzonych wyłącznie na potrzeby internetu - tokfm.pl i aplikacji mobilnej stacji. Nadal słuchać można m.in. "Sabatu symetrystów" Grzegorza Sroczyńskiego, "Cotygodniowego podsumowania roku" Rafała Hirscha, podcastu historycznego "Lechistan" Pawła Sulika i Adama Balcera, podcastu serialowego Anny Piekutowskiej i Zuzanny Piechowicz "Szkoda czasu na złe seriale", czy filmowego cyklu Piotra Kubicy "Projekcje". Wspólnie z Fundacją Panoptykon i jej szefową Katarzyną Szymielewicz przygotowywany jest również podcast "Panoptykon 4.0", a z OLX - "Dobra praca" Zuzanny Piechowicz.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764