logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Nadal jestem Kobietą” na nośnikach Warexpo

  PR 17.10.2022, przeczytano 1275 razy
ilustracjastrzałka

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. Dlatego przez dwa tygodnie na nośnikach Warexpo będzie można oglądać niezwykłą różową kampanię. Już od 17 października do końca miesiąca na #LEDspace w przejściu pomiędzy I a II linią metra oraz na ekranach Smart Citylight w prestiżowych lokalizacjach Warszawy emitujemy kampanię społeczną „Nadal jestem Kobietą” organizowaną przez Fundację Świadomi Życia oraz Fundację Picture Doc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_nadal-jestem-kobieta_-na-nosnikach-warexpo,397654,artykul.html

Bohaterkami akcji jest osiem kobiet, które wygrały bądź nadal walczą z rakiem piersi, a celem kampanii jest zmotywowanie kobiet do profilaktycznych badań, również genetycznych. Wybór bohaterek nie był przypadkowy – kampania ma pokazać przechodniom, że chorują coraz młodsze kobiety.

Dzięki nośnikom Warexpo mieszkańcy i mieszkanki Warszawy mogą zobaczyć przepiękne i bardzo mocne fotografie wojowniczek, kobiet, które opowiadają o swojej walce. Celem organizatorów jest skłonienie obserwujących do utożsamienia się z bohaterkami i odnalezienia w nich siebie, siostry, przyjaciółki, mamy i zapytania ich: „Kiedy ostatnio zrobiłaś badania kontrolne?”.

ilustracjastrzałka

Na potrzeby akcji została stworzona strona internetowa www.nadaljestemkobieta.picture-doc.org, gdzie bohaterki opowiadają swoje historie z przebiegu leczenia. Na każdym plakacie eksponowanym na nośnikach Warexpo został umieszczony kod QR, który prowadzi przechodniów do strony www.

25 października 2022 roku o godzinie 17.30 odbędzie się spotkanie z bohaterkami projektu w Pracowni Duży Pokój przy ul. Wareckiej 4/6 w Warszawie.

ilustracjastrzałka

Źródło: Warexpo sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764