30 sekundowy spot, będący elementem kolejnej odsłony kampanii „Najlepiej Razem” oparty jest na emocjonalnych słowach wypowiadanych przez bliskie sobie osoby. Powstała również nieco dłuższa wersja spotu, którego bohaterowie wzruszająco odpowiadają na pytania: „czym jest dla Was bliskość”, „Co czujecie, gdy trzymacie się za ręce”, „Czym jest dla was przyjaźń”, „Czym jest dla was miłość”
Filozofia Odry „Najlepiej Razem”, oparta jest na historiach, które marka tworzy dla ludzi i z ludźmi w roli głównej. Historiach, którymi warto się dzielić i które warto wspominać. Historiach o bliskości, w której jest przestrzeń na bycie sobą, a także rozmowy, śmiech i miłe gesty. To opowieść o ludziach, którzy są szczęśliwi, kiedy są RAZEM. Kiedy zostają sami, przywołują wspomnienia tych chwil i znów czują się dobrze i bezpiecznie. Gestem, który towarzyszy wspólnym chwilom, jest dotyk, będący nieodłącznym elementem kampanii. Jest odpowiednikiem miłości, bliskości, współczucia i zaufania.
Odsłona kampanii, która ruszyła pod koniec października, obejmuje promocje spotów na największych portalach o tematyce kobiecej, w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem działań w kanale digital jest reklama w magazynach kobiecych.
Komunikację prowadzi grupa kreatywna Coollective.
Źródło: Coollective