logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najlepiej Razem” – marka Odra startuje z nowym spotem

  PR 02.11.2018, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

30 sekundowy spot, będący elementem kolejnej odsłony kampanii „Najlepiej Razem” oparty jest na emocjonalnych słowach wypowiadanych przez bliskie sobie osoby. Powstała również nieco dłuższa wersja spotu, którego bohaterowie wzruszająco odpowiadają na pytania: „czym jest dla Was bliskość”, „Co czujecie, gdy trzymacie się za ręce”, „Czym jest dla was przyjaźń”, „Czym jest dla was miłość”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najlepiej-razem_-%E2%80%93-marka-odra-startuje-z-nowym-spotem,380000,artykul.html

Filozofia Odry „Najlepiej Razem”, oparta jest na historiach, które marka tworzy dla ludzi i z ludźmi w roli głównej. Historiach, którymi warto się dzielić i które warto wspominać. Historiach o bliskości, w której jest przestrzeń na bycie sobą, a także rozmowy, śmiech i miłe gesty. To opowieść o ludziach, którzy są szczęśliwi, kiedy są RAZEM. Kiedy zostają sami, przywołują wspomnienia tych chwil i znów czują się dobrze i bezpiecznie. Gestem, który towarzyszy wspólnym chwilom, jest dotyk, będący nieodłącznym elementem kampanii. Jest odpowiednikiem miłości, bliskości, współczucia i zaufania.

Odsłona kampanii, która ruszyła pod koniec października, obejmuje promocje spotów na największych portalach o tematyce kobiecej, w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem działań w kanale digital jest reklama w magazynach kobiecych.

Komunikację prowadzi grupa kreatywna Coollective.

Źródło: Coollective

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Pierwsze słyszę o takiej marce. Myślałem że to ciuchy...

Najnowsze w tym dziale

Kombii, De Mono i Patrycja Markowska w kampanii Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której wzięli udział znani artyści polskiej sceny muzycznej: Patrycja Markowska oraz zespoły KOMBII i De Mono. Działaniom promocyjnym pod hasłem „Tylko dobra muzyka” realizowanym m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie, towarzyszą specjalne materiały wideo z udziałem gwiazd.
Surface Book 2 w promocyjnych cenach
Tego sprzętu nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Surface Book 2 to flagowy komputer Microsoft i jeden z najbardziej mobilnych, a zarazem najwydajniejszych ultrabooków na rynku. Do końca marca, czyli przez najbliższe dwa tygodnie będzie można go kupić aż o 1 800 zł taniej. Cena urządzenia z pierwotnej 7599 zł spada bowiem do 5799 zł.
Artysta – Zawodowiec, nowa edycja projektu Fundacji Sztuki Polskiej ING
Już po raz trzeci Fundacja Sztuki Polskiej ING zaprasza wszystkie studentki i studentów kierunków artystycznych do udziału w projekcie edukacyjnym Artysta – Zawodowiec. W tym roku projekt A – Z to dwa dni zajęć, podczas których uczestnicy poznają narzędzia i praktyki pomocne w funkcjonowaniu w zawodzie artysty. Wykłady, warsztaty i konsultacje portfolio...
Nowa odsłona kampanii „Chce się Ż” marki Żywiec
Marka Żywiec konsekwentnie rozwija kampanię „Chce się Ż” – hasło jej nowej odsłony to „Ż jak lubisz”. W tym roku marka pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi. Nowa odsłona wpisuje się w pozycjonowanie Żywca, który od 2015 roku w ramach „Chce się Ż” opowiada o polskim apetycie na...
8-metrowe witacze „Żubr” na Podlasiu
Żubr na każdym kroku podkreśla dumę ze swojego pochodzenia. Tym razem postanowił osobiście przywitać każdego, kto przekracza granice jego rodzimego Podlasia. Dzięki inicjatywie marki Żubr, ogromne konstrukcje z wizerunkiem Króla Puszczy stanęły przy czterech najpopularniejszych trasach prowadzących do stolicy województwa. Zapraszają podróżujących w podlaskie progi i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764