logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najlepiej Razem” – marka Odra startuje z nowym spotem

  PR 02.11.2018, przeczytano 344 razy
ilustracjastrzałka

30 sekundowy spot, będący elementem kolejnej odsłony kampanii „Najlepiej Razem” oparty jest na emocjonalnych słowach wypowiadanych przez bliskie sobie osoby. Powstała również nieco dłuższa wersja spotu, którego bohaterowie wzruszająco odpowiadają na pytania: „czym jest dla Was bliskość”, „Co czujecie, gdy trzymacie się za ręce”, „Czym jest dla was przyjaźń”, „Czym jest dla was miłość”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najlepiej-razem_-%E2%80%93-marka-odra-startuje-z-nowym-spotem,380000,artykul.html

Filozofia Odry „Najlepiej Razem”, oparta jest na historiach, które marka tworzy dla ludzi i z ludźmi w roli głównej. Historiach, którymi warto się dzielić i które warto wspominać. Historiach o bliskości, w której jest przestrzeń na bycie sobą, a także rozmowy, śmiech i miłe gesty. To opowieść o ludziach, którzy są szczęśliwi, kiedy są RAZEM. Kiedy zostają sami, przywołują wspomnienia tych chwil i znów czują się dobrze i bezpiecznie. Gestem, który towarzyszy wspólnym chwilom, jest dotyk, będący nieodłącznym elementem kampanii. Jest odpowiednikiem miłości, bliskości, współczucia i zaufania.

Odsłona kampanii, która ruszyła pod koniec października, obejmuje promocje spotów na największych portalach o tematyce kobiecej, w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem działań w kanale digital jest reklama w magazynach kobiecych.

Komunikację prowadzi grupa kreatywna Coollective.

Źródło: Coollective

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Pierwsze słyszę o takiej marce. Myślałem że to ciuchy...

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone