logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najlepiej Razem” – marka Odra startuje z nowym spotem

  PR 02.11.2018, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

30 sekundowy spot, będący elementem kolejnej odsłony kampanii „Najlepiej Razem” oparty jest na emocjonalnych słowach wypowiadanych przez bliskie sobie osoby. Powstała również nieco dłuższa wersja spotu, którego bohaterowie wzruszająco odpowiadają na pytania: „czym jest dla Was bliskość”, „Co czujecie, gdy trzymacie się za ręce”, „Czym jest dla was przyjaźń”, „Czym jest dla was miłość”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najlepiej-razem_-%E2%80%93-marka-odra-startuje-z-nowym-spotem,380000,artykul.html

Filozofia Odry „Najlepiej Razem”, oparta jest na historiach, które marka tworzy dla ludzi i z ludźmi w roli głównej. Historiach, którymi warto się dzielić i które warto wspominać. Historiach o bliskości, w której jest przestrzeń na bycie sobą, a także rozmowy, śmiech i miłe gesty. To opowieść o ludziach, którzy są szczęśliwi, kiedy są RAZEM. Kiedy zostają sami, przywołują wspomnienia tych chwil i znów czują się dobrze i bezpiecznie. Gestem, który towarzyszy wspólnym chwilom, jest dotyk, będący nieodłącznym elementem kampanii. Jest odpowiednikiem miłości, bliskości, współczucia i zaufania.

Odsłona kampanii, która ruszyła pod koniec października, obejmuje promocje spotów na największych portalach o tematyce kobiecej, w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych. Uzupełnieniem działań w kanale digital jest reklama w magazynach kobiecych.

Komunikację prowadzi grupa kreatywna Coollective.

Źródło: Coollective

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Pierwsze słyszę o takiej marce. Myślałem że to ciuchy...

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764