logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najlepsze jest blisko” - kampania wizerunkowa Cukru Królewskiego

  PR 24.10.2018, przeczytano 2916 razy
ilustracjastrzałka

„Najlepsze jest blisko” – przekonuje Cukier Królewski w kampanii wizerunkowej marki. Celem projektu jest pokazanie, że za każdym wyprodukowanym kilogramem cukru stoją ludzie – pracownicy miejscowych cukrowni i lokalni rolnicy, dla których uprawa buraków cukrowych jest często nie tylko pracą, ale i rodzinną tradycją. To właśnie oni zostali Ambasadorami akcji, prezentując konsumentom lokalne i naturalne pochodzenie Cukru Królewskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najlepsze-jest-blisko_---kampania-wizerunkowa-cukru-krolewskiego,379864,artykul.html

W czasie trwania kampanii „Najlepsze jest blisko” Polacy odkrywają sekrety produkcji Cukru Królewskiego. Za pośrednictwem kanałów społecznościowych marki poznają ludzi odpowiedzialnych za każdy etap produkcji, począwszy od kulis uprawy buraków cukrowych. To właśnie pracownicy firmy jako jej Ambasadorzy starają się przybliżyć konsumentom swoją pracę, opowiadając o swoich codziennych obowiązkach. Symbolem kampanii stał się specjalny logotyp z hasłem „Z polskich buraków, od lokalnych rolników”, umieszczony na opakowaniach cukrów wyprodukowanych w polskich cukrowniach. Na opakowaniach znalazły się też zdjęcia Ambasadorów oraz opisywane przez nich ciekawostki i historie związane z produkcją Cukru Królewskiego.   

- Trwająca kampania „Najlepsze jest blisko” ma dla nas wyjątkowe znaczenie. Cukier Królewski produkowany jest w miejscowych cukrowniach, z buraków pochodzących od lokalnych rolników. To właśnie oni wspólnie z pracownikami naszych cukrowni odpowiadają za jego najwyższą jakość. Możecie ich Państwo poznać odwiedzając nasz profil na Facebooku „Zycie jest słodkie” – wyjaśnia Beatrycze Grela, Dyrektor Marketingu Südzucker Polska S.A. – „Bliskość” rozumiemy także w kategoriach relacji międzyludzkich, przyjaznych, słodkich gestów, które promujemy od lat i dzięki którym życie staje się prostsze i przyjemniejsze -  dodaje Beatrycze Grela.

W drugiej części akcji „Najlepsze jest blisko”, firma postawiła także na „otwartość”. W miejscowościach, gdzie zlokalizowane są jej cukrownie, tj. Strzelin, Świdnica, Cerekiew, Ropczyce oraz Strzyżów, postanowiła zorganizować Dni Otwartych Drzwi. Podczas tego wydarzenia odwiedzający mogą dowiedzieć się więcej o historii cukrownictwa w Polsce oraz zobaczyć na własne oczy proces powstawania produktu. Pracownicy cukrowni pokazują setkom odwiedzających ich gości, jaką drogę musi przebyć nasionko buraka, aby zamienić się w Cukier Królewski.

 - Życzyłbym sobie, aby ludzie na całym świecie sięgając po nasz produkt, dostrzegali nie tylko towar, ale także nas jako pracowników czy rolników stających za jego produkcją – mówi Paweł Rudny, pracownik Działu Surowcowego Cukrowni w Ropczycach - Myślę, że pokazanie ludziom z bliska, jak powstaje cukier obali wiele krążących o nim mitów – dodaje Paweł Rudny.

ilustracjastrzałka

Źródło: Südzucker Polska S.A.

www.cukier-krolewski.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764