Od połowy kwietnia trwa kampania Cukru Królewskiego „Najlepsze jest blisko”. Motywem przewodnim jest bliskość, która wpływa na jakość życia. Pracom nad koncepcją i produkcją w Polsce przewodziła agencja Havas Engage Warsaw, a sama kampania będzie realizowana także na rynku niemieckim, francuskim i belgijskim.
Cukier Królewski docenia bliskość, wierząc, że to właśnie ona wpływa na jakość życia konsumentów. Wartość rozumianą jako bliskość natury czy też lokalnych producentów rolnych uprawiających buraki cukrowe.
Dlatego bliskość to motyw przewodni najnowszej kampanii Cukru Królewskiego „Najlepsze Jest Blisko”. Wśród elementów składających się na nią znajdują się m.in spot reklamowy, aktywności w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w punktach sprzedaży, a także kreacja opakowania i strony www oraz współpraca z Shazam.
Za koncepcję i realizację w głównej mierze odpowiadała agencja Havas Engage Warsaw. Kampania zrealizowana przez warszawski odział zostanie dostosowana i trafi także na rynek niemiecki, belgijski i francuski.
Marka Cukier Królewski współpracuje z agencją Havas od 2013 r.
Źródło: Havas Engage Warsaw