logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najlepsze Jest Blisko” to nowa kampania marki Cukier Królewski

  PR 29.05.2018, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Od połowy kwietnia trwa kampania Cukru Królewskiego „Najlepsze jest blisko”. Motywem przewodnim jest bliskość, która wpływa na jakość życia. Pracom nad koncepcją i produkcją w Polsce przewodziła agencja Havas Engage Warsaw, a sama kampania będzie realizowana także na rynku niemieckim, francuskim i belgijskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najlepsze-jest-blisko_-to-nowa-kampania-marki-cukier-krolewski,36676,artykul.html

Cukier Królewski docenia bliskość, wierząc, że to właśnie ona wpływa na jakość życia konsumentów. Wartość rozumianą jako bliskość natury czy też lokalnych producentów rolnych uprawiających buraki cukrowe.

Dlatego bliskość to motyw przewodni najnowszej kampanii Cukru Królewskiego „Najlepsze Jest Blisko”. Wśród elementów składających się na nią znajdują się m.in spot reklamowy, aktywności w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w punktach sprzedaży, a także kreacja opakowania i strony www oraz współpraca z Shazam.

Za koncepcję i realizację w głównej mierze odpowiadała agencja Havas Engage Warsaw. Kampania zrealizowana przez warszawski odział zostanie dostosowana i trafi także na rynek niemiecki, belgijski i francuski.

Marka Cukier Królewski współpracuje z agencją Havas od 2013 r.

Źródło: Havas Engage Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764