logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najmłodszy Headhunter na świecie” z 3 statuetkami w konkursie Caples Awards

  PR 25.05.2022, przeczytano 1252 razy

Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najmlodszy-headhunter-na-swiecie_-z-3-statuetkami-w-konkursie-caples-awards,396002,artykul.html

Statuetki Caples Awards to kolejne międzynarodowe nagrody, które zdobył projekt „Najmłodszy Headhunert na świecie”. Kampania otrzymała już brąz w Cresta - International Advertising Awards, nominację w The Andy’s, nominację w Mixx Awards Europe 2022 oraz nagrody w konkursach polskich takich jak: MIXX Awards – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR –  Charity of the Year,  2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie.

„Najmłodszy Headhunter na świecie” jest najczęściej nagradzaną kampanią non profit w Polsce w ostatnim roku.

„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Poland dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.

W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.

Caples Awards to pierwszy międzynarodowy konkurs branży reklamowej, w którym udział jest darmowy. Twórcy konkursu chlubią się tym, że dają szansę pokazania swoich możliwości zarówno twórcom niezależnym jak i tym wielkim, należącym do dużych sieci. Podkreślają także to, że o przyznaniu nagród decydują światowej klasy eksperci, a w konkursie nie ma przewidzianego podziału na kategorie tematyczne i nie ma z góry narzuconej polityki przyznawania nagród. Najważniejsza jest zgłoszona praca i wartość, którą wnosi.

Oprócz Publicis Worldwide Polska w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL, realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.

Źródło: Publicis Sp. z o.o.

www.publicis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764