Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.
Statuetki Caples Awards to kolejne międzynarodowe nagrody, które zdobył projekt „Najmłodszy Headhunert na świecie”. Kampania otrzymała już brąz w Cresta - International Advertising Awards, nominację w The Andy’s, nominację w Mixx Awards Europe 2022 oraz nagrody w konkursach polskich takich jak: MIXX Awards – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR – Charity of the Year, 2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” jest najczęściej nagradzaną kampanią non profit w Polsce w ostatnim roku.
„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Poland dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.
W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.
Caples Awards to pierwszy międzynarodowy konkurs branży reklamowej, w którym udział jest darmowy. Twórcy konkursu chlubią się tym, że dają szansę pokazania swoich możliwości zarówno twórcom niezależnym jak i tym wielkim, należącym do dużych sieci. Podkreślają także to, że o przyznaniu nagród decydują światowej klasy eksperci, a w konkursie nie ma przewidzianego podziału na kategorie tematyczne i nie ma z góry narzuconej polityki przyznawania nagród. Najważniejsza jest zgłoszona praca i wartość, którą wnosi.
Oprócz Publicis Worldwide Polska w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL, realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.
Źródło: Publicis Sp. z o.o.