logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Najmłodszy Headhunter na świecie” z 3 statuetkami w konkursie Caples Awards

  PR 25.05.2022, przeczytano 1247 razy

Publicis Worldwide Poland jako jedyna polska agencja dostała nagrody w międzynarodowym konkursie kreatywnym Caples Awards. Projekt „Najmłodszy Headhunter na świecie” zrealizowany dla Fundacji K.I.D.S. otrzymał 3 brązowe statuetki w kategoriach: Digital B to B, Healthcare i Not for Profit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_najmlodszy-headhunter-na-swiecie_-z-3-statuetkami-w-konkursie-caples-awards,396002,artykul.html

Statuetki Caples Awards to kolejne międzynarodowe nagrody, które zdobył projekt „Najmłodszy Headhunert na świecie”. Kampania otrzymała już brąz w Cresta - International Advertising Awards, nominację w The Andy’s, nominację w Mixx Awards Europe 2022 oraz nagrody w konkursach polskich takich jak: MIXX Awards – Best in show, 2 złota, srebro i wyróżnienie; KTR –  Charity of the Year,  2 złote i 2 srebrne miecze; INNOVATION – 2 srebra; KREATURA – 2 Nagrody główne i wyróżnienie.

„Najmłodszy Headhunter na świecie” jest najczęściej nagradzaną kampanią non profit w Polsce w ostatnim roku.

„Najmłodszy Headhunter na świecie” to kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Poland dla Fundacji K.I.D.S. Celem Fundacji jest wspieranie działań na rzecz wdrażania innowacji w szpitalach dziecięcych w Polsce. Zrealizowana kampania opierała się na idei wolontariatu kompetencyjnego, z którego Fundacja K.I.D.S korzysta od początku istnienia.

W ramach akcji role headhunterów wcieliły się dzieci z doświadczeniem szpitalnym, które, dzięki spersonalizowanym filmom, zrekrutowały za pośrednictwem serwisu LinkedIn ponad 103 wybitnych, polskich ekspertów z różnych dziedzin. Wśród pozyskanych specjalistów znaleźli się m.in.: Michał Sadowski, Bartosz Sułkowski, Aleksandra Przegalińska, dr Maciej Kawecki, Anna Streżyńska, Rafał Brzoska, Darek Maciołek, Monika Remiszewska, Jan Ściegienny, Jarosław Kuźniar, Adam Kotecki i Inga Songin.

Caples Awards to pierwszy międzynarodowy konkurs branży reklamowej, w którym udział jest darmowy. Twórcy konkursu chlubią się tym, że dają szansę pokazania swoich możliwości zarówno twórcom niezależnym jak i tym wielkim, należącym do dużych sieci. Podkreślają także to, że o przyznaniu nagród decydują światowej klasy eksperci, a w konkursie nie ma przewidzianego podziału na kategorie tematyczne i nie ma z góry narzuconej polityki przyznawania nagród. Najważniejsza jest zgłoszona praca i wartość, którą wnosi.

Oprócz Publicis Worldwide Polska w pracach przy kampanii uczestniczyły także dwie inne agencje należące do Publicis Groupe: MSL, realizująca działania PR oraz Prodigious odpowiedzialna za post-produkcję.

Źródło: Publicis Sp. z o.o.

www.publicis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764